Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید فریور با اشاره به تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی در استان سمنان، گفت: اگر مردم مراعات کنند درگیر موج جدید کرونا نخواهیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید فریور دبیر ستاد کنترل کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با مرآت با توجه به تلاش های صورت گرفته توسط مردم و اجرای گام چهارم مبارزه با کرونا در طرح شهید قاسم سلیمانی توسط سپاه گفت: در حال حاضر با رعایت پروتکل ها و اجرای محدودیت ها، همه گیری ویروس کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان کنترل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فریور با اشاره به اوج گیری ویروس کرونا در آبان و آذر افزود: در ۳۰ آبان ماه سالجاری  ۳۰۰ بستری در بخش کرونا داشتیم که در حال حاضر تعداد بستری بیماران کرونایی به ۴۵ الی ۵۰ نفر رسیده است.

وی در خصوص وضعیت این روزای کرونا در استان اظهار کرد: ۲۵ مورد تشخیص کرونا با وضعیت حال عمومی مساعد و ۷ مورد بستری سرپایی در مراکز تحت پوشش طی ۲۴ ساعت گذشته داشته ایم.

دبیر ستاد کنترل کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مورد آمار درگیری با ویروس کرونا در استان گفت: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۴هزار و ۳۷۰ مورد بستری را داشته ایم که از این تعداد ۳هزار و ۶۷۷ مورد با حال عمومی مساعد ترخیص شدند و متاسفانه ۶۴۹ نفر از هم استانی های عزیزمان را از دست داده ایم.

فریور با اشاره به شکننده بودن وضعیت حاضر بیان کرد: حفظ این وضعیت و کنترل همه گیری مستلزم همکاری روز افزون هم استانی های عزیز است و خواهشمندیم این همکاری و تعامل حفظ شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا به‌تدریج از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و از روز پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

از روز پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ ‌اردیبهشت‌ماه) ابری و بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های آبعلی ۳۶ میلیمتر، دماوند ۲۴.۹ میلیمتر، فیروزکوه ۱۰.۳ میلیمتر، میگون ۹.۹ میلیمتر، لواسان ۶.۱ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۵.۲ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۵.۱ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۵ میلیمتر، ورامین ۲.۹ میلیمتر ، شهریار ۲.۸ میلیمتر، شمیرانات- اقدسیه ۲.۳ میلیمتر، شرق تهران ۲.۳ میلیمتر، چیتگر ۲ میلیمتر و ژئوفیزیک ۱.۴ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی