Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی از برگزاری ۵۱۷ برنامه توسط کارگروه حوزه و روحانیت خراسان جنوبی در دهه فجر در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام هابیل خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه‌ها در قالب 3 بخش استانی، شهرستانی و اختصاصی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 60 برنامه در بخش استانی، 420 برنامه در بخش شهرستانی و 37 برنامه در بخش اختصاصی است گفت: تقارن دهه فجر با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) سبب شد تا سیره زندگی حضرت زهرا (س) در ولایت مداری و نقش و تاثیر بانوان در شکل گیری و استمرار این نظام الهی در برنامه ریزی‌ها لحاظ شود.

تشریح برنامه های محرومیت زدایی سپاه در دهه فجرمددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در دهه فجر 200 واحد مسکونی تحویل می‌گیرندمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان: دهه فجر 14 پروژه در حوزه روستایی و مشاغل خانگی به‌بهره‌برداری می‌رسد

مسئول کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی بیان کرد: وضعیت خاص ناشی از بیماری کرونا و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی باعث شده اکثر برنامه ریزی‌ها به سمت استفاده از ظرفیت فضای مجازی سوق داده شود.

خسروی با بیان اینکه 9 نهاد در برگزاری برنامه‌های کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر مشارکت دارند گفت: تاکنون 262 برنامه جهادی در حوزه سلامت توسط حوزویان استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 40 نفر از روحانیون و حوزیان استان برای تدفین بیماران کرونایی همکاری داشته‌اند افزود: 20 نمایشگاه مجازی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر نیز در استان برگزار می‌شود. 

مسئول کارگروه حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی از ثبت نام دین پژوهان در حوزه علمیه خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: ثبت نام در حوزه‌های علمیه استان از 15 بهمن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/253/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی در یکصد و دومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به دستاوردهای سفر به استان خوزستان، اظهار کرد: نتایج این سفرها رضایتمندی مردم و حل معضلات ثبتی چندین ساله است.

وی بر فعال‌سازی کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی تاکید کرد و گفت: با فعال‌سازی کمیسیون ملی در کنار کمیته‌های حل معضلات ثبتی استان‌ها و ارائه فهرست معضلات مطرح شده در این کمیته‌ها به رؤسای کل دادگستری‌ها می‌توان از تمام ظرفیت‌های استانی از جمله نشست‌های شورای حفظ حقوق بیت‌المال و تعامل با استانداران و رؤسای کل دادگستری بهره‌مند شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه ضمن بررسی عملکرد ۱۲۴ واحد ثبتی پایین‌تر از میانگین کشوری در حوزه حدنگاری اراضی کشاورزی و تشکیل ۷ کارگروه ویژه برای راهبری این واحدها در بازه زمانی معین در فروردین ماه سال جاری، افزود: با نتایج حاصل از بررسی عملکردی کارگروه‌ها طی این بازه زمانی چند روزه برخی واحدها جهش قابل ملاحظه‌ای داشتند و ۷۴ واحد ثبتی با عملکرد بین ۳۰ تا ۵۰ درصد نیز نیازمند تعامل و جدیت بیشتر در کار هستند.

وی با بیان اینکه صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت در اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز رقم خورد، تصریح کرد: در استان سمنان با وجود شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری متعدد، امید داریم صدور اسناد اعیانی در اجرای بند چ ماده ۴ قانون جهش تولید دانش‌بنیان در این استان را نیز داشته باشیم.

بابایی در انتها خطاب به مدیران کل استانی، گفت: از برگزاری جلسات غیرضروری خودداری کرده و در راستای دستیابی به اهداف متعالی سازمان ثبت گام بردارید.

صفدر کشاورز معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۷ کارگروه تخصصی شامل ۱۲۴ واحد ثبتی پایین‌تر میانگین کشوری در حوزه حدنگاری اراضی کشاورزی از ۹ استان، گفت: در بازه زمانی ۶ روزه تا اوایل اردیبهشت ماه عملکرد ۷ کارگروه بررسی شد.

وی در ادامه از برگزاری همایش بررسی عملکرد ۷۴ واحد ثبتی که عملکردی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد دارند، در روز ششم اردیبهشت ماه خبر داد.

هاشمی معاون توسعه فن‌آوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت نیز بر تعامل معاونان و مدیران کل ستادی و استانی با حوزه فناوری تاکید کرد و گفت: در سال ۱۴۰۳ انتظار تعامل بیشتر با حوزه فناوری را داریم.

در پایان با ابلاغ رحمت‌اله اکرمی رئیس خزانه‌داری کل کشور، محمدکریم کشاورز به عنوان ذیحساب و مدیر کل امور مالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی شد.

کد خبر 6088014

دیگر خبرها

  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند