Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:38:40 GMT

واکنش لیونل مسی به ادعای جنجالی شبکه فرانسوی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۰۶۹۲

واکنش لیونل مسی به ادعای جنجالی شبکه فرانسوی

دو شب پیش در کانال پلاس فرانسه ادعای عجیبی در مورد لیونل مسی و خانواده اش مطرح شد.

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد لئو مسی با بارسا کمتر از 6 ماه دیگر باقیمانده و او همین حالا هم می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود. مسی ماه گذشته در یک مصاحبه تایید کرد که تا پایان فصل برای تصمیم گیری در مورد آینده اش صبر خواهد کرد و نامزدهای ریاست بارسا خوشبین هستند که در صورت انتخاب، مسی را برای تمدید متقاعد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود سیتی یا پی اس جی مقصد بعدی مسی در صورت جدایی خواهد بود.

 

بدهی های کلان بارسا باعث شده تا کار تمدید با مسی بسیار دشوار شود و در واقع برای پرداخت دستمزد مسی باید وامی 100 میلیون یورویی اخذ شود.

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه اخیر خود گفت که برای مسی یک جا رزرو کرده اند تا مشخص شود باشگاه فرانسوی به جذب مسی به شکل جدی فکر می کند.

 

 

 

 

دوشنبه شب در کانال پلاس فرانسه جفری گارتیه ادعای جالبی را مطرح کرد؛ اینکه لیونل مسی، همسر، فرزندان و تمام خانواده اش در حال یادگیری زبان فرانسه هستند. او گفت که اگر قرار است مسی از بارسا به سیتی برود، پس به چه دلیل در حال یادگیری فرانسه است و اینطور نتیجه گرفت که مقصد بعدی او پاری سن ژرمن خواهد بود. گارتیه همچنین عنوان داشت که این اطلاعات از یک منبع نزدیک به مسی که بسیار قابل اعتماد است، به وی رسید و در آن جای تردید نیست.

 

 

 

 

امروز نشریه اسپورت در پی طرح این ادعا گزارش داد که پس از تماس با مسی و اطرافیانش به این قطعیت رسیده که ادعای مطرح شده توسط گارتیه کاملا نادرست است و نه مسی و نه هیچیک از اعضای خانواده اش در حال یادگیری زبان فرانسه نیستند. اسپورت نوشته است که مسی هیچ مذاکره ای با پی اس جی نداشته و پیشنهادی نیز از این باشگاه دریافت نکرده است.

 

موج شایعات از پاریس تمامی ندارد و خوان لاپورتا مهمترین نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که شانس بسیار بالایی برای بازگشت به صندلی قدرت دارد، دو روز پیش به پاری سن ژرمن هشدار داد. 

او که از شنیدن این اخبار به ستوه آمده، گفت:« اخیرا خواندم که پی اس جی 200 میلیون یورو بدهی دارد و با این اوصاف نباید بتوانند برای جذب مسی اقدام کنند چون پولی برای پرداخت دستمزد او ندارند. به پی اس جی هشدار می دهم که تمرکز ما را به هم نزنند و وقتی ما کاری به این باشگاه نداریم؛ آنها هم از اظهارات غیرمسئولانه در مورد ما و بازیکنان مان خودداری کنند. هنوز در نیم فصل هستیم و حرف از جذب مسی می زنند که اصلا برایم خوشایند نیست.»

بارسلونا لیونل مسی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی پاری سن ژرمن لیونل مسی پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی

روزنامه فرانسوی لوموند به نقل از یک منبع در دولت فرانسه نوشت که پاریس بدون قطع کامل روابط نظامی، صادرات تدافعی خود به رژیم صهیونیستی را به حداقل رسانده است.

براساس گزارش المیادین، این روزنامه افزود که فرانسه در پایان ماه اکتبر صادرات قطعات مورد استفاده در ساخت گلوله‌های توپخانه را به حالت تعلیق درآورد.

این روزنامه همچنین اشاره کرد که اراده روشنی در فرانسه برای عدم کمک به عملیات جاری در غزه وجود دارد.

لوموند توضیح داد که از زمان شروع جنگ علیه غزه، صدا‌ها برای محکوم کردن صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی که عملیات آن در نوار غزه از همه طرف مورد انتقاد قرار می‌گیرد، افزایش یافته است.

این روزنامه فرانسوی خاطرنشان کرد که در ۵ آوریل، شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه‌ای را صادر کرد که در آن خواستار «ممنوعیت» همه سلاح‌های ارائه شده به رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش لوموند، فرانسه از رای گیری ممتنع کرد، اما این متن وزن جدیدی بر همکاری نظامی بین دو طرف قرار داد، که در حال حاضر در مسیر باریکی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود