Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی به حریفان پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد گل محمدی و شاگردانش مشکل خاصی برای صعود به مرحله بعد ندارند. هرچند در جدول رده بندی لیگ های داخلی، ضعیف ترین جایگاه را بین تیم های هم گروه دارند

پرسپولیس حریفان خود را در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شناخت.

به گزارش طرفداری، پرسپوليس ايران در گروه E ليگ قهرمانان آسیا بايد با تیم های الريان قطر، گوای هند و برنده پلی آف الوحده امارات و الزورای عراق بازی كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک جدال شجاع خلیل زاده با هم تیمی های سابقش جذاب ترین نکته این گروه است. اگرچه الریان قطر فصل را خوب شروع نکرد اما بعد از حضور لوران بلان پوست انداخت و به یکی از تیم های قدرتمند لیگ ستارگان قطر تبدیل شده، تا جایی که الریان حالا مدعی کسب سهمیه است. تیم الریان در حال حاضر با 25 امتیاز از 15 بازی قبلی خود در رتبه چهارم لیگ قطر قرار دارد.

گوای هند دیگر تیم حاضر در این گروه است كه  فصل قبل قهرمان هند شد اما اين فصل در رده سوم قرار گرفته است. این تیم در فصلی كه مومبای سيتی عالی کار کرده و حضور فوق العاده ای داشته، اميدی برای قهرمانی ندارد چرا که فاصله دو تيم ده امتياز است.

بين تيم های پلی آف هم الزورا در رده دوم لیگ کشور عراق است و یک امتياز كمتر از قواء الجويه دارد. دیگر تیم حاضر در پلی آف الوحده امارات است که به هیچ وجه فصل خوبی نداشته و تا به این جای کار در رتبه هفتم لیگ امارات قرار گرفته است. الوحده با توجه به فاصله امتيازی، شانس بسیار كمی برای گرفتن سهميه دارد. اين تيم 19 امتيازی است و بنی ياس آخرين تيم منطقه سهميه، 26 امتياز دارد.

گفتنی است پرسپولیس نیز با انجام 10 بازی و 2 بازی کمتر نسبت به بقیه تیم ها در رتبه نهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد که از نظر جایگاه جدولی بین تیم های حاضر در گروه، وضعیت بدتری نسبت به بقیه دارد.

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 / پرسپولیس به شجاع رسید، استقلال به علی کریمی واکنش شجاع خلیل زاده به همگروهی با پرسپولیس؛ یک بوس کوچولو! آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ روملو لوکاکو، زلاتان ابراهیموویچ را تهدید به مرگ کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر

دانیال اسماعیلی‌فر هفته پر اتفاقی را سپری کرد. دانیال که فرم مطلوبی در این هفته‌ها دارد مقابل صنعت نفت گل زد اما حرکت پس از گل او جنجالی شد.

این مدافع راست پس از فراخوانده شدن به کمیته انضباطی از بازی لیگ برابر سپاهان محروم شد اما می‌تواند سرخ‌ها را در جام حذفی همراهی کند.

اگرچه اسماعیلی‌فر دردسر عجیبی برای خود تراشید اما باشگاه پرسپولیس با گذاشتن تصویر او در لاین آپ بازی با آلومینیوم به نوعی از بازیکن خود حمایت کرد و به او روحیه داد.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • (ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • فیلم/ خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم ۴ - پرسپولیس ۴
  • پرسپولیس حذف شد
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان