Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و حضور استقلال در گروه مرگ این مسابقات اظهار داشت:گروه مرگ؟ در واقع استقلال تیمی است که باید به فکر بعد از این گروه و مرحله باشد. این واقعیتی است که همه از آن آگاه هستیم و می‌دانیم باید به مراحل بالاتر از این گروه فکر کنیم.

وی افزود: تیم‌های قدرتمند و خوبی در گروه ما قرار گرفتند و فکر می‌کنم باید در مراحل بالاتر به چنین تیم‌هایی برخورد می‌کردیم اما به هر حال قرعه کشی صورت گرفته و ان‌شاءالله تا زمان برگزاری مسابقات خود را آماده خواهیم کرد و به امید خدا از این گروه صعود خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط آبی پوشان نیاز به تقویت دارند یا خیر، عنوان کرد: مطمئنا استقلال باید تقویت شود. هم برای لیگ و هم برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم باید تقویت شود و امیدوارم بازیکنان مدنظر ما در چند پستی که برنامه ریزی کرده‌ایم، جذب شوند. ما چند جای خالی داریم که از همان جای خالی برای تقویت تیم استفاده می‌کنیم.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط بازیکنی از استقلال جدا می‌شود یا خیر گفت: در حال حاضر کسی از ما جدا نمی‌شود و ما به همه بازیکنانمان نیاز داریم. گروه استقلال گروه سختی است و همان طور که گفتم چند جای خالی در لیست ما وجود دارد که آن جای خالی را پر خواهیم کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیمش در بازی روز جمعه اضافه کرد: محمدحسین مرادمند را در اختیار نداریم و متأسفانه دیاباته هم در تمرین امروز آسیب دیده و برای گرفتن MRA راهی بیمارستان شده است. اگر مشکلی نباشد او به تیم ما اضافه خواهد شد، در غیر این صورت او در تهران باقی خواهد ماند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص این که چرا تصمیم گرفت تیمش را یک روز زودتر به مسجدسلیمان اعزام کند اظهار داشت: با توجه به مسیری که از اهواز تا مسجدسلیمان داریم، تصمیم گرفتیم تیم را یک روز زودتر اعزام کنیم چون اگر می‌خواستیم فردا راهی اهواز شویم به یک سری از کارهایمان نمی‌رسیدیم و کار سخت می‌شد. امیدوارم بازی خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان داشته باشیم چون می‌دانیم آنها تیمی سخت کوش هستند که بازی کردن مقابلشان کار دشواری است، اما سعی می‌کنیم با ارائه عملکرد خوب به 3 امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.

251 251

کد خبر 1480518

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جای خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون پرورش فکری با ۱۰۰۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون پرورش فکری که بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد، در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی می‌کند. همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه به شمار می‌رود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی برپا می‌شود، در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

کد خبر 6086450 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟