Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید کایدی گفت: باتوجه به لزوم تکمیل بازسازی ها هیچگونه شتابی برای افتتاح رسمی پروژه های مجموعه سیل زده شهید سرمالیان پلدختر نداریم.

به زگارش خبرگزاری برناازلرستان ؛کایدی روز چهارشنبه در شورای ورزش پلدختر با اشاره به بازسازی مجموعه ورزشی سیل زده  شهید سرمالیان پلدختر ،اظهارکرد:  هیچگونه شتابی برای افتتاح رسمی پروژه های  مجموعه سیل زده شهید سرمالیان پلدختر نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه  متاسفانه علیرغم پیگیری ها برخی از کارها به خاطر جزئیات مانده است ،افزود:باتوجه به برآورد اردیبهشت ماه خسارت اولیه حدود 12 میلیارد برآورد شده است ولی با 5 میلیارد تومان بخش عظیمی از مجموعه افتتاح وراه اندازی شد .

 کایدی بابیان اینکه محوطه سازی ، ورودی مجموعه و...در حال انجام است ،تصریح کرد: کارهای مانده زمان بر است ولی هزینه آنچنانی ندارد .

 رییس ورزش وجوانان پلدختر با اشاره به ترمیم زمین چمن فوتبال مجموعه شهید سرمالیان پلدختر خاطر نشان کرد:  زمین چمن فوتبال شهید سرمالیان در حال ترمیم است وتلاش می کنیم تا هرچه سریعتر  آماده  افتتاح شود.

او با  بیان اینکه 2 میلیارد هزینه بازسازی استخر شده است ، افزود:  6 ماه از جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان با حضور استاندار محترم  گذشته است ودر آن جلسه بحث استخر مطرح شد ولی متاسفانه فعلا به خاطرمشکل  فاضلاب مانده است  .

رییس ورزش وجوانان پلدختر با اشاره به تعدادپرداختی های تسهیلات کرونایی ،یادآورشد:  تاکنون  به 10 باشگاه دارپلدختری  وام کرونایی پرداخت شده است و در مرحله بعدی تا پایان بهمن نیز 40 باشگاه دیگر نیزثبت نام کرده اند .

 اوگفت: با بازگشایی سالن ها و باشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی  شاهد حضور ورزش دوستان  درباشگاه ها هستیم .

رییس ورزش وجوانان پلدختر همچنین از برگزاری برنامه های مختلف ورزشی در دهه فجر امسال خبرداد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه ورزش و جوانان سیل 98 شهید سرمالیان پلدختر سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش‌سه"، شش هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده و در این شرایط آخرین بازی خانگی استقلال ملاثانی مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز در حالی که به شدت در تعیین قهرمان و دو سهمیه صعود به لیگ برتر موثر است، به دلیل باز نشدن در ورزشگاه غدیر اهواز به روی بازیکنان دو تیم برگزار نشد.
در این شرایط امروز جلسه ویژه‌ای در خوزستان برگزار شد تا درباره سه میزبانی باقی مانده استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول و همینطور مصاف این تیم برابر سپاهان در جام حذفی تصمیم گیری شود.

در پایان جلسه مقرر شده که استقلال ملاثانی در مصاف با سپاهان به ورزشگاه فولاد آره‌نا برود تا در این ورزشگاه از میهمان سرشناس خود پذیرایی کند و در سه بازی باقی مانده نیز دو ورزشگاه برای میزبانی در نظر گرفته شده است.

یکی از مصوبات امروز جلسه تشکیل شده در اهواز به این شرح منتشر شد:« سه بازی خانگی باقی مانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ یک کشور به ترتیب در ورزشگاه های الغدیر و  آبادان برگزار می شود. در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی کلیه بازی های خانگی استقلال ملاثانی به استادیوم تختی منتقل و برگزار خواهد شد.»

با این وصف باید منتظر ماند و دید که سه بازی خانگی استقلال ملاثانی در رقابت‌های لیگ دسته اول سرانجام در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور