Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی در آیین توزیع این بسته‌ها گفت: نهضت کمک مومنانه که با فرمان رهبر معظم انقلاب از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور آغاز شده، یکی از آموزه‌های دینی در اسلام و به عنوان بخشی از فرهنگ انقلابی ملت ایران محسوب می شود.

سید «عباس حسینی» افزود: با توجه به تشکیل قرارگاه جهادی شهید لاجوردی و ضرورت پرداختن به افراد آسیب پذیر جامعه که یکی از آنها زندانیان و خانواده‌هایشان هستند، رزمایش شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی این قرارگاه اجرایی و در یک ماه گذشته در ابعاد و عرصه‌های مختلف به این قشر از جامعه در استان خدمات قابل توجهی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: راه اندازی نهضت کمک مومنانه، معاینه رایگان پزشکان، راه‌اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی، تشکیل کارگروه تخصصی اشتغال زودبازده، برگزاری لیگ مسابقات ورزشی شهید سلیمانی، تشکیل هیات مذهبی در زندان، مشاوره حقوقی رایگان و آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد از مهمترین اقدامات رزمایش شهید سلیمانی در اداره زندان های استان مرکزی است که همچنان نیز ادامه دارد.

دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی ادامه داد: یکی از نیازهای مهم با توجه به بررسی انجام شده، بحث سلامت دهان و دندان زندانیان است که با ساماندهی چهار گروه تخصصی از جهادگران بسیجی کار دندانپزشکی برای زندانیان از یک ماه اخیر در حال انجام است.

حسینی عنوان کرد: به منظور کمک به معیشت و اقتصاد خانواده زندانیان یک کارگروه اشتغال زود بازده در نظر گرفته شد که در مرحله اول اشتغال برای ۵۰۰ نفر هدف گذاری شده و همه تلاش ها به کار گرفته شده تا این اشتغال فراگیرتر شود.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ایجاد نشاط و شادابی در بین زندانیان مسابقات ورزشی با نام مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شد که به نفرات و گروه‌های برتر جوایزی نیز اهدا می شود.

دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به تقویت روحیه مذهبی و معنویت در بین زندانیان، بستر تشکیل یک هیات عزاداری فراهم شد که در مناسبت های مختلف یک سخنران و یک مداح برجسته در آن حضور پیدا می کنند. 

حسینی گفت: تمام اقداماتی که در ذیل رزمایش جهادی و سلامت شهید سلیمانی در زندان اراک در حال انجام است با مشارکت گروه های جهادی بسیج، سپاه ناحیه اراک، قرارگاه امام رضا(ع)، قرارگاه مهاجر و خیرین است و تلاش می شود این اقدامات مستمر باشد.

وی اظهار داشت: برخی از اقداماتی که امروز در رزمایش جهادی و سلامت شهید سلیمانی در سطح زندان مرکزی اراک در حال انجام است، در سطح کشور نخستین نمونه محسوب می‌شوند.

دبیر قرارگاه جهادی شهید لاجوردی استان مرکزی افزود: با توجه به نیازی که امروز در زندان ها مشاهده می شود انتظار است خیران و مردم به اندازه توان خود در رزمایش بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت داشته باشند چراکه هرگونه اقدام اثرگذار در این مرکز به طور قطع آثار و برکات زیادی برای جامعه به همراه دارد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها بسته حمایتی انجمن حمایت از خانواده زندانیان ویروس کرونا اراک استان مرکزی سازمان زندان‌ها کمک های مردمی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی انجمن حمایت از خانواده زندانیان ویروس کرونا بسته حمایتی انجمن حمایت از خانواده زندانیان ویروس کرونا اراک استان مرکزی سازمان زندان ها کمک های مردمی اخبار کنکور شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این فایل صوتی را در ادامه بشنوید.

کد خبر 849666 برچسب‌ها خبر ویژه قاسم سلیمانی بیماری - بیمارستان منافقین

دیگر خبرها

  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل