Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اترک خراسان شمالی در ششمین دیدار خود از رقابت های لیگ دسته ۲ که عصر امروز در ‌استادیوم شهدای اسلامشهر تهران برگزار شد، با نتیجه صفر بر صفر برابر میلاد مهر تهران مساوی کرد.

تیم اترک خراسان شمالی هفته گذشته پنجمین دیدار خود را میزبان سردار بوکان بود که با برتری سه بر ۲ توانست ۳ امتیاز ارزشمند و دومین پیروزی اش را در این رقابت ها دشت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با کسب این یک امتیاز هم اکنون در رده ششم رده بندی لیگ دسته ۲ فوتبال قرار گرفت.

اترک خراسان شمالی تاکنون در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، شش بار به میدان رفته است که ماحصل آن کسب ۳ تساوی، ۲ برد و یک شکست بوده است.  

اترک خراسان شمالی، در رقابت های فصل گذشته ۲۶ بار به میدان رفته بود که‌ با کسب ۲۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت و نتیجه آن کسب ۸ تساوی، ۱۱ شکست و ۷ پیروزی بود.

برچسب‌ها فوتبال بجنورد خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بجنورد خراسان شمالی فوتبال بجنورد خراسان شمالی اخبار کنکور اترک خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: فرش به عنوان زیست‌بوم منطقه خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: هنرستان‌های خراسان شمالی زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.

وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هنرستان‌ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

بیات از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تجهیز و نوسازی به هنرستان‌های خراسان شمالی در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم برای سال جاری افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود