Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به آغاز فرآیند انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا و نیز انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در برخی استان ها، هیئت رئیسه ستاد انتخابات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه حکمی از سوی محمدجواد محمدی نوری، اعضای هیئت رئیسه ستاد انتخابات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در حوزه ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

عباس علیپور

محمد رضا شریف کاظمی

امیرکاظم شیری کرمانشاهی

صفی الله فغانپور عزیزی

مهدی کریمی تفرشی

محمد رضا یزدی

رمضانعلی دولو

مصطفی سعیدی

فرهاد باقری

مهرداد میرسنجری

و خانم مهناز نصرآبادی

هیئت رئیسه ستاد انتخابات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در حوزه انتخابات شورا‌های شهر و روستا:

سعید کارگران

هادی اکبرپور

علیرضا رازقی

نوید اردبیلی

حشمت علیپور

سید رامین مظفری

قاسم برغمدی

الهه جورابی

هیئت رئیسه ستاد انتخابات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در حوزه میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی:

بابک صدیقی

مجید حسین زاده

عابدین عابدین زاده

جواد شهرکی

اکبر میرالی

عبدالله هادی پور

مهدی صارمی

سید مهران خداپرست

آمنه اکبری

هیئت رئیسه ستاد انتخابات جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در حوزه میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری:

سید علی بطحایی

یوسف جلالی

یوسف اشرفی

امیر حسین مجتهدزاده

علی اصغر میرزایی

حسن قلیچ خانی

بیژن گودرزی

همچنین در احکام دیگری از سوی دبیرکل حزب مسئولان کمیته‌های ۱۴ گانه هیئت اجرایی ستاد انتخابات حزب نیز به شرح ذیل معرفی گردیدند:

مهدی مشایخی نماینده ویژه دبیرکل در هیئت اجرایی

مجید قبادی زیوه مسئول کمیته هماهنگی

محمد قجر مسئول کمیته پشتیبانی

محمد حسین حائری مسئول کمیته رسانه شهرستان‌ها

پرویز امینی مسئول کمیته رسانه در تهران

عبدالحسین نوراله خانی مسئول کمیته تبلیغات

امیر حسین کاظمی مسئول کمیته توزیع اقلام

میلاد فرخی منش مسئول کمیته ساماندهی مناطق

امیر رجبی مسئول کمیته ناظرین شعب

مجید دوشینه مسئول کمیته تدارکات

رضا موسوی نژاد مسئول کمیته رابطین

مهدی بهرام بیگی مسئول کمیته بازرسی

احمد طالعی مسئول کمیته افکار سنجی

مهران اشرف جهانی مسئول کمیته فضای مجازی

و سهراب رحیمی و عبدالله میر فردی نمایندگان کمیته حقوقی در ستاد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری مجلس دولت مسئول کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه برگزاری نشست این ستاد، از آمادگی کامل استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان خبر داد.

محمدرضا جان‌نثاری، امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت) در آستانه برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های سمیرم و لنجان، اظهار کرد: بیست و یکم اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات در این دو حوزه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مرحله از انتخابات، صرفاً افرادی که در مرحله نخست در همین دو حوزه رأی دادند و کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند می‌توانند رأی خود را به صندوق اخذ رأی بیندازند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ستاد انتخابات استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه رقابت در هر حوزه انتخابیه میان دو نفر است، عنوان کرد: در حوزه انتخابیه سمیرم رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی و در حوزه انتخابیه لنجان رقابت میان آقایان اکبر پولادی باغبادرانی و حسین رجایی ریزی خواهد بود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد انتخابات امروز، مقدمات اجرای انتخابات در این دو حوزه با حضور فرمانداران شهرستان‌های لنجان و سمیرم رصد و بررسی شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات مشکلی وجود ندارد و همه مقدمات فراهم است. امیدوارم مردم در این دو حوزه با نشاط و پرشور پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و نماینده منتخب خود را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تبلیغات انتخابات از پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

استقرار ۶۸ صندوق اخذ رأی در شهرستان سمیرم

همچنین اصغر هدایت، فرماندار سمیرم گفت: این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آمادگی کامل را دارد و عوامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی نیز در آمادگی کامل هستند.

وی ادامه داد: ۶۸ صندوق اخذ رأی در شهرستان مستقر خواهد بود که ۲۸ صندوق به صورت سیار و ۴۹ صندوق به صورت ثابت هستند.

فرماندار سمیرم گفت: بالغ بر ۳ هزار نفر به صورت مستقیم، غیرمستقیم و پشتیبانی در صندوق‌های اخذ رأی این شهرستان حضور خواهند داشت.

وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان سمیرم که حضور پرشوری در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتند، گفت: دعوت می‌کنم مردم شریف شهرستان در مرحله دوم نیز پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

استقرار ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان لنجان

حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار لنجان گفت: شهرستان لنجان دارای ۱۵۳ شعبه اخذ رأی است که ۱۳۷ شعبه به صورت ثابت و ۱۶ شعبه به صورت سیار در اختیار مردم قرار خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان لنجان در مجموع افزون بر ۲۷۰۰ نفر هستند، ادامه داد: از امروز به مدت سه روز آموزش عوامل اجرایی در سطح شهرستان لنجان در دستور کار قرار دارد و در این خصوص با کمیته آموزش ستاد انتخابات استان هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

محمدی فشارکی ادامه داد: تبلیغات توسط نامزدها انجام شده و تنور انتخابات در شهرستان لنجان گرم است و رقابت بسیار نزدیکی میان دو داوطلب وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی