Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@17:48:09 GMT

انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست آی ناین

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۱۶۷

انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست آی ناین

رعایت موارد بهداشتی از قبیل ضد عفونی دست همچنان یکی از راهکار های مهم جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بوده و توسط مسئولین توصیه می شود. اما اینکه چه محصولی بخریم که هم از قیمت مناسبی برخوردار بوده و هم کیفیت بالایی داشته باشد شاید سوال شما نیز باشد. در این مقاله همه موارد مهم جهت خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست شرح داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه نوع دستگاه ضد عفونی کننده دستی بخریم؟

این محصولات در انواع پدالی و اتوماتیک طراحی و تولید شده اند. به طور معمول انواع اتوماتیک از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما به دلیل ظاهر و کارایی جذاب، طرفداران بیشتری هم دارند. البته در خصوص طول عمر و کاربرد تقریباً تفاوتی ندارند.

آدرس سایت جهت خرید اینترنتی : www.i-9.ir

تلفن : 45537-021

در خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست به چه نکاتی باید توجه کرد؟ عملکرد دستگاه (پدالی یا اتوماتیک) حجم مخزن : از 1 لیتر تا 10 لیتر موجود است. نوع سنسور در دستگاه های اتوماتیک جنس رنگ بدنه ظاهر محصول و رنگ بندی قابلیت های جانبی مانند دارا بودن سطل زباله و یا محل دستکش یکبار مصرف دارا بودن شیر تخلیه مخزن قیمت مناسب و مقرون به صرفه گارانتی و خدمات پس از فروش کدام قسمت های دستگاه ضد عفونی کننده دست ممکن است خراب شوند؟

به طور کلی دستگاه های ضد عفونی کننده دست از اجزاء پیچیده ای تشکیل نشده اند و معمولاً قسمت های مصرفی آن مانند برد الکتریکی، نازل و پدال امکان خرابی دارند. از آنجایی که تولید این محصولات در ایران انجام می گیرد، شرکت های فروشنده معتبر تماماً گارانتی و خدمات پس از فروش آن را نیز بر عهده می گیرند.

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست آی ناین :

از پرفروش ترین محصولات عرضه شده توسط آی ناین دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک مدل i9-06، i9-12 و i9-17 است. دو محصول انتهایی به دلیل رنگ بندی بسیار گسترده، کیفیت بالا و حجم مخزن بزرگ علاقه مندان زیادی دارد  که در زیر مشخصات هریک نشان داده شده است.


دستگاه ضد عفونی کننده مدل i9-12 :

عملکرد دستگاه به شکل اتوماتیک بوده و حجم مخزن آن 3 لیتر می باشد. دستگاه دارای سطل زباله و جایگاه دستکش یکبار مصرف – دستمال کاغذی است که در مقابل محصولات مشابه منحصر به فرد است. این محصول دارای سنسور خالی بودن مخزن ضد عفونی کننده است که به کارفرما اجازه می دهد به سرعت اقدام به پر کردن آن نماید. دستگاه دارای LED روشنایی است که به آن ظاهر بسیار زیبا و شیک برای محیط کاری داده است. در نهایت دستگاه دارای دکمه خاموش و روشن نیز هست. این محصول در رنگ بندی متنوع عرضه شده است که در تصویر مشاهده می کنید.

دستگاه ضد عفونی کننده مدل i9-17 :

این دستگاه طرفداران بسیار به خصوص در آرایشگاه های زنانه و مطب های دندان پزکشی دارد. علت این امر نیز نوع طراحی آن، رنگ بندی و قابلیت تنظیم ارتفاع است. ظرفیت مخزن دستگاه 5 لیتر بوده و دارای شیر تخلیه مخزن ضد عفونی کننده است. این دستگاه دارای یک سینی در زیر آن است که به این دلیل از پاشیدن محلول ضد عفونی کننده روی زمین جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید : دستگاه ضد عفونی کننده دست برای سالن های زیبایی

دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل i9-06 :


این دستگاه دارای مخزن 5 لیتر بوده و عملکرد آن به شکل اتوماتیک است. ظاهر زیبا و جذاب دستگاه در کنار عملکرد فوق العاده باعث فروش کم نظیر این دستگاه در بازار ایران شده است. رنگ بندی آن در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی وجود داشته که رنگ های سفید و مشکی هم به دلیل سلیقه و هم قیمت پایین تر، بیشتر طرفدار دارند.

اما بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست کدام است؟

تمامی محصولات فوق عرضه شده توسط آی ناین دارای گارانتی بوده و همه آنها فروش بالایی داشته اند لذا در خصوص انتخاب محصول نیازی نیست شکی به دل خود راه داده؛ هریک که به نظر شما زیباتر بوده و مخزن آن برای شما کفایت می کند را انتخاب کنید.

مرکز فروش دستگاه ضد عفونی کننده دست :

آی ناین یکی از تولید کنندگان دستگاه ضد عفونی کننده و عرضه کننده بزرگ این محصول در ایران بوده و با طیف وسیعی از محصولات که عرضه کرده است می تواند تقریباً تمام نیاز های مشتریان را هم از نظر تنوع و هم قیمت برطرف نماید. جهت خرید این محصولات می توانید با شرکت تماس تماس گرفته یا از سایت این مجموعه دیدن فرمایید.

آدرس سایت : www.i-9.ir

تلفن : 45537-021

 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی دستگاه ضد عفونی کننده ویروس کرونا رپرتاژ آگهی مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی دستگاه ضد عفونی کننده دست دستگاه دارای رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا

به گزارش پارس نیوز، بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه ،شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR، کوییک با گیربکس اتوماتیک، ساینا اس گیربکس اتوماتیک، ساینا مدل جی ایکس اتوماتیک، ساینا اس دوگانه سوز، ساینا جی ایکس، ساینا مدل جی ایکس دوگانه سوز، اقدام کرده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ پیامک به ایشان ارسال شده می‌رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • ساخت مخزن آبرسانی جویبار ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا
  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • تاثیر تغییرات هوایی بر بیماری‌های عفونی / افزایش انگل‌های روده‌ای با مصرف آب غیربهداشتی
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان