Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی گفت: مساجد به عنوان کانون تربیت دینی و فرهنگی جوانان در رشد اخلاق، معنویت و تقویت بنیه دینی نسل امروز نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی سنگری» امروز(چهارشنبه، ۸ بهمن) در  جمع جوانان مسجد صادقیه(ع) امین الضرب رشت با تاکید بر لزوم حضور جوانان در مساجد بر برگزاری برنامه‌های مختلف در این مکان مقدس در راستای نیازهای جوانان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مساجد کانون تربیت دینی و فرهنگی جامعه هستند افزود: مساجد نقش بسزایی در  رشد اخلاق، معنویت و تقویت بنیه دینی نسل امروز دارند.

 

وی با اشاره به نقش مساجد در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهارکرد: برنامه‌ریزی برای مساجد و توجه به سلایق و نیازهای فکری نسل امروز می تواند رونق مضاعفی را به مساجد ببخشد و در عین حال نقش محوری مساجد را در جامعه نمایان سازد.

 

احمدی سنگری با تاکید بر برگزاری دوره های علمی و آموزشی در کنار مهارت آموزی به نسل امروز خاطرنشان ساخت: این اقدامات می‌تواند زمینه‌ساز شکوفایی استعداد جوانان در زمینه‌های مختلف باشد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور جوانان در مسجد رشد اخلاقی جوانان تربیت دینی نسل امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فردو از افتخارات استان قم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو اظهار کرد: روستای فردو به رغم وجود شهدای والامقام از افتخارات استان قم می‌باشد.

معاون معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به تبیین فرهنگ شهادت به زبان هنر تاکید داشته‌اند.

وی ابراز کرد: دشمن راهبرد ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی را پیش گرفته است، فلذا تبیین مفاهیم شهادت و ایثار برای جوانان ارجح می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و وی بر این امر اهتمام جدی دارد.

کد خبر 6088764

دیگر خبرها

  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد