Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@09:18:51 GMT

واگذاری 4میلیون واحد مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۴۸۹

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: این دولت با وجود تمامی مشکلات و گرفتاری‌های ایجاد شده توانست ۴ میلیون واحد مسکن مهر را تکمیل کرده و به مالکان آن تحویل دهد. ناطقان: علی اصغری‌مهرآبادی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: روند احداث مسکن مهر در این شهر با پیشرفت مناسبی روبه‌رو است و بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته تا پایان شاهد بسته شدن پرونده این پروژه و تحویل تمامی واحدها به صاحبان آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: از ۳۵ هزار واحد مسکونی که دولت باید در مسکن مهر هشتگرد می‌ساخت تنها ۹۷۰ واحد بقای مانده است که آنها نیز در مراحل نازک‌کاری و نهایی هستند و تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به تلاش دولت برای خانه‌دار کردن مردم تصریح کرد: این دولت با وجود تمامی مشکلات و گرفتاری‌های ایجادشده توانست ۴ میلیون واحد مسکن مهر را تکمیل کرده و به مالکان آن تحویل دهد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در پروژه‌های مسکن مهر موجب بی‌میلی به اسکان در آنها شده، نبود امکانات زیربنایی و رفاهی است.

اصغری‌مهرآبادی با اشاره به لزوم فراهم کردن فضای آموزشی و بهداشتی در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد متذکر شد: خدماتی مانند آب، برق، گاز و … که امکانات ابتدایی هستند باید تا پایان سال به این پروژه داده شود. منبع: مهر برچسب ها: واگذاری ، مسکن مهر ، تکمیل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واگذاری مسکن مهر تکمیل مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم