Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس مجوز سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه امسال ۲۵ هزار و ۴۹۷ معلم جذب این وزارت‌خانه می شوند.

به گزارش قدس آنلاین؛ قاسم احمدی‌لاشکی امروز چهارشنبه در نشستی پس از مراسم گرامیداشت یکصدمین سال فعالیت اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار داشت: همچنین تمام معلمان مشمول تبصره ۱۰ ماده ۱۷ که حدود ۸۸ هزار نفر هستند تا پایان سال آینده (۱۴۰۰) جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تبصره و ماده مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی که از طریق شرکت‌های عمومی یا خصوصی در آموزش و پرورش به کار گرفته شده‌اند، همچنین حق التدریسان غیر مستمر قبل از سال ۱۳۹۱ به منظور تامین نیروی حق التدریس با عناوین معلم (آموزگار یا دبیر)، مربی پرورشی، مربی بهداشت، مشاور و اداری با توجه به ارتباط رشته تحصیلی (منحصر به دوره متوسطه)، مقطع تحصیلی (حداقل کاردانی)، جنسیت، نیاز منطقه‌ای و سنوات همکاری به کار گرفته می شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: جذب معلمان در دیدار کاری دو شب پیش وزیر آموزش و پررش با رییس جمهوری مورد تاکید قرار گرفت.

احمدی لاشکی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نگاه آموزش و پرورش به برگزاری کلاس‌های درس در دوره کرونا ترجیحا حضوری است زیرا معتقدیم که اثر آن با هیچ روش دیگری قابل مقایسه نیست در عین حال مطیع و تابع ستاد ملی کرونا هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استخدام معلم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام وحدانی فر صبح سه شنبه در جشن روز معلم که در سالن شهید مطهری دهدشت برگزار شد، افزود: معلمی شغل انبیاست و همانطور که پیامبر فرمود بعثت من بعثت معلمی است.

وی تصریح کرد: فرزندان جامعه که تربیتش در اختیار شما است با کلام شما رفتار یاد نمی‌گیرند، بلکه با رفتار یاد می‌گیرند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آنچه باعث ساختن جامعه می‌شود این است که معلم اصلاح انجام دهد، افزود: اگر می‌خواهیم جامعه اصلاح و سرمایه گذاری در ابعاد مختلف انجام دهیم، راه آن توجه به آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه معلم باید برای حریم خود ارزش قائل شود، تاکید کرد: تا فرهنگ جامعه درست نشود و جایگاه معلم ارزش پیدا نکند و حرمت معلم توسط جامعه رعایت نشود، آموزش و پرورش ارتقا نمی‌یابد.

وی بیان کرد: برای خدا کار کنید و آنچه را که بیان می‌کنید و بذری که در ذهن دانش آموز می کارید، این بذر در آینده نمو خواهد کرد پ ببینید این بذر، بذر امید است یا بذر ناامیدی در جامعه رواج می‌یابد.

حجت الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: همه امید و نا امیدی‌ها را معلم ترسیم می‌کند و اگر تلاش برای خدا باشد خداوند رحمان به کار شما برکت می‌دهد و اگر در جایی کار برکت ندارد، باید ببینیم اخلاص وجود داشت؟.

امام جمعه دهدشت در پایان با یادآوری اینکه آموزش و پرورش کهگیلویه برتر استان شناخته شد با گلایه از مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاش برای ایجاد یک سالن در شأن معلمان شهرستان کهگیلویه تدبیر شود.

کد خبر 6099088

دیگر خبرها

  • سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه
  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم