Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست شهرداری منطقه 2 دربازدید از بخشهای مختلف نمایشگاه پارادایم و محورهای رویداد تهران 1400 تفاهم نامه همکاری با این رویداد را منعقد کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حسن صفات ، سرپرست شهرداری منطقه 2 در بازدید از نمایشگاه رویداد تهران 1400 که در برج میلاد در حال برگزاری است گفت: رویداد تهران 1400 برگرفته از ایده تهران شهری برای همه همچنین توسعه شهر با رویکرد توسعه اجتماعی و انسانی برنامه ریزی و پیش بینی شده است که چشم انداز آن ایجاد نشاط و احساس کارآمدی، بازآفرینی نقش مردم و مفهوم شهروندی در شهر تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه رویداد تهران 1400 به دنبال شهری است که همه شهروندان از خدمات شهری بهره مند شده و افزایش امید و همبستگی اجتماعی ارتقا یابد، گفت: بر اساس برنامه های پیش بینی شده دراین رویداد می توان آن را حرکتی در مسیر ایجاد شهر انسان محور و تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد.
او ازآمادگی مدیریت شهری منطقه2 برای همکاری با رویداد تهران 1400 خبرداد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با دبیرخانه رویداد تهران 1400 ،شهرداری منطقه2 درنظر دارد تا پروژ های منطقه همسان با رویکردها و چشم اندازهای این رویداد اجرا شود و بستر مشارکت شهروندان در پیشبرد اهداف متعالی را فراهم کند.
حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه2 به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ازنمایشگاه رویداد تهران 1400 که در راستای تبیین ویژگی های مدنظر این رویداد در برج میلاد در حال برگزاری است بازدید و دیدگاه های خود را با دبیر این رویداد مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رویداد تهران 1400 شهرداری منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان، تفاهم نامه  مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شده است.

محمد زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنّی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنّی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد