Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:45:56 GMT

جابجائی یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۳۲۹۴

جابجائی یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از یک میلیون و 75 هزارنفر مسافر در استان جابجا شده است.

کلیم اله وثوقی هشتم بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این میزان جابه جایی در مقایسه با 10 ماه سال قبل که یک میلیون و 731 هزارنفر مسافر بود 37 درصد کاهش نشان می دهد.
دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب 217 هزار و 326 مورد سفر انجام شده تصریح کرد: در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 248 هزار و 103 سفر بود شاهد کاهش 12 درصدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو شورای اداری استان اردبیل از فعالیت 54 شرکت مسافری در استان اردبیل خبر داد و گفت: از این تعداد مسافر 452  هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس،112 هزار نفر با مینی بوس و 510 هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابه جا شده اند.


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بلیط مسافران اتوبوس ها پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آنها صادر می شود تصریح کرد: مسئولان شرکت های مسافربری قبل از صدور بلیط باید وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کدملی وی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام می کنند.


وثوقی افزایش 20 درصدی صدور بلیط اینترنتی را یادآور شد و افزود: وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای قبل از استعلام و در صورت سالم بودن بلیط صادر می شود.
وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل مسافر تصریح کرد: درجهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا ناوگان های حمل ونقل عمومی و ترمینال ها بطور مرتب درحال ضدعفونی و گندزدایی است.  


عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به فعالیت هزار و 110 دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل گفت:2 هزار و 600 راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه 141 به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جابجایی مسافر راه و راهداري استان اردبیل حمل ونقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام دغدغه مردمی تهییه بلیط در ایلام مرتفع و با اهتمام دولت این مشکل مرتفع شده است.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074995 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون