Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:30:20 GMT

۱۸۵ نفر برای مسکن ملی در تفت پرونده تشکیل دادند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۳۴۲۴

۱۸۵ نفر برای مسکن ملی در تفت پرونده تشکیل دادند

عباسعلی فرح بخش چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: سهمیه ابتدایی شهر تفت برای طرح مسکن ملی ۸۰ واحد بود که با افزایش متقاضی مواجه شد که تاکنون ۱۵۹ نفر واریز وجه داشته اند و برای بقیه افراد پس از تأمین زمین پیامک واریز وجه ارسال می شود.

وی ادامه داد: زمین تحویلی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر تفت برای ۸۰ واحد کفایت می کند و با توجه به افزایش تعداد واحدها نیازمند تخصیص زمین برای مابقی واحدها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تفت افزود: متقاضیان جدید طرح اقدام ملی مسکن خواستار احداث واحدهای مسکونی خود در کنار ۸۰ واحد ابتدایی هستند که نیازمند همکاری مسئولان استان است که در حال پیگیری جهت حل این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه تخصیص زمین باید از سوی اداره راه و شهرسازی انجام شود، تصریح کرد: به محض ابلاغ مجوز زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت گرفتن پروانه از شهرداری اقدام می شود.

فرح بخش اضافه کرد: هم اکنون پیمان کار بنیاد مسکن در حال تجهیز کارگاه است تا به محض حل شدن مشکل زمین احداث مسکن ملی شهر تفت شروع به ساخت کند.

وی تأکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقشی در ویلایی یا آپارتمانی بودن ساخت مسکن ندارد و هر گونه زمین تخصیص یابد بنیاد مسکن نسبت به ساخت آن اقدام می کند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی یزد بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی یزد بنياد مسكن انقلاب اسلامی وزارت راه و شهرسازی یزد بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن تفت اخبار کنکور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها