Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر خوش‌ خبر روز چهارشنبه در بیست و هفتمین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان خراسان جنوبی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در ایام دهه فجر با انسجام و تعامل، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای اطلاع عموم مردم و با هدف امیدآفرینی بیشتر، در ظرف زمانی معین و با استفاده از همه ابزارها تبیین کنند.

وی با تاکید بر نگاه ویژه دولت به مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته گفت: این نگاه ویژه دولت در توزیع عادلانه امکانات، در همین پروژه‌های دهه فجر به طور کامل مشهود به گونه‌ای که ۹۴۰ پروژه معادل ۵۸ درصد کل پروژه‌های دهه فجر امسال، متعلق به مناطق روستایی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: لازم است معرفی برنامه‌ها در این ایام، از پروژه محوری به دستاورد محوری تغییر یابد.

وی افزود: همچنین درخصوص اهمیت پروژه‌ها در زندگی اجتماعی مردم، نقش آنها در رفاه اجتماعی و تاثیرگذاری آن برای جامعه اطلاع‌رسانی و تبلیغ شود.

خوش خبر با بیان این که بخشی از تبلیغات را می‌توان در قالب بند "چ" ماده ۳۷ قانون احکام دایمی و از طریق رسانه ملی به مردم ارائه کرد اظهار داشت: در این ماه‌های پایانی سال که کشور متاثر از شرایط کرونا و تحریم‌ها است، باید از هر فرصت و ظرفیتی برای امیدآفرینی و بیان پیشرفت‌های زیرساختی و درمانی استفاده شود.

وی ضمن قدردانی از سه دستگاه ثبت احوال، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و آموزش فنی و حرفه‌ای که توانسته‌اند برای عملیاتی کردن بند "چ"، سهم استانی خود را از اعتبارات ملی دریافت کنند گفت: لازم است شرایط استفاده از این بند قانونی در ایام دهه فجر مجدد به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان خراسان جنوبی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز یکی از شاخص‌ها برای تخصیص اعتبارات را تمکین از بند "چ" و فعال شدن در دهه فجر و تبلیغ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی قرار دهد.

وی با تاکید بر این که تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف به ایجاد کارگروه تبلیغات رسانه‌ای با استفاده از همه ظرفیت‌ها هستند گفت: در ایام دهه فجر برای بیان دستاوردها، علاوه بر رسانه ملی باید از ظرفیت رسانه‌های مکتوب نیز استفاده شود.

خوش خبر اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها باید مطالب و مشکلات مردمی منتشر شده در رسانه‌های مکتوب و صدا و سیما را بررسی کرده و نسبت به پاسخگویی و رفع ابهامات اقدام کنند زیرا اقناع‌سازی مردم از این طریق، اعتمادسازی را نیز به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات و اطلاع‌رسانی درخصوص ویروس کرونا همچنان نیاز اساسی است گفت: باید با تبلیغات درست و صحیح، مشارکت مردمی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را افزایش داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا می‌توان از شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی و کانونی کردن تبلیغات در نقاط تجمعی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: شیب تند افزایش بیماری، هشداری برای برنامه‌ریزی بیشتر، اطلاع‌رسانی نوین و حمایت از طرح‌هایی همچون طرح شهید سلیمانی است.

خوش خبر گفت: لازم است تمامی کسانی که تریبون در اختیار دارند بخشی از صحبت‌های خود را به همراهی با برنامه‌های بهداشتی و سیاست‌های ستاد کرونا در استان معطوف کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی بر استفاده از ظرفیت دهه فجر برای آگاهی رسانی درباره دستاوردهای نظام و دولت به عموم مردم تاکید کرد.

ناصر نبی‌زاده گفت: با صدا و سیما و سایر رسانه‌ها نیز درخصوص ایجاد ارتباط بین مسوولان و مردم در این ایام هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسعه ایران افتتاح طرح خراسان جنوبی توسعه روستایی اعتبارات دهه فجر پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسعه ایران افتتاح طرح پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسعه ایران افتتاح طرح خراسان جنوبی توسعه روستایی اعتبارات دهه فجر اخبار کنکور خراسان جنوبی اطلاع رسانی دستگاه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک