Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه بعد از ظهر ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، اظهار داشت: برای نجات از محرومیت‌ها همگان باید کمک کنند و تا مادامی که نگاه قومی و قبیله‌ای باشد و منافع یک گروه به دیگری ترجیح داده شود، استان رشد نمی‌کند و در این شرایط می‌ماند.

وی افزود: از سیاست‌های مجلس فعلی این است که به دولت کمک کند و این راهکار بود که مجمع نمایندگان استان انتخاب کرد به نحوی که حوزه انتخابیه من هیچ فرمانداری تغییر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر کجا فسادی گزارش شود به هیچ عنوان تحمل نمی‌شود و مدیر دستگاه اجرایی که نسبت به انجام مسئولیت کوتاهی کند لیاقت خدمت به مردم را ندارد.

وی ادامه داد: مدیران مراقب باشند رفتاری که باعث آسیب به نظام شود حتماً پیگیری می‌شود که زیبنده نظام نیست.

وی در خصوص رفتار نماینده مجلس با سرباز، گفت: بین اصول گرا و اصلاح طلب تفاوتی در رفتار زشت و غلط وجود ندارد و رفتار غلط پذیرفته نمی‌شود.

وی عنوان کرد: در خودروسازی مشکل وجود دارد انتظار این بود که از اعتماد مردم برای خدمت به نظام بهره گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس به دنبال دو اتفاق هستیم یا خودروسازان در برابر ملت تعظیم کرده و خودروی مناسب به مردم ارائه می‌کنند یا تصمیم جدی گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: در مورد آب یه منطق روشن به کشور مخابره می‌کنیم و منطق این است که استانی که ۱۰ درصد منابع آب کشور را دارا است حق دارد، آب مورد نیازش تأمین شود و انتقال آب با روش‌های علمی، حفظ معیارهای محیط زیست با پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

راستینه افزود: وقتی استان تشنه است آب به فلات مرکزی نباید منتقل شود و مردم استان را تحت فشار قرار دادند تا منافع یک استان تأمین شود.

وی تصریح کرد: کیفیت آب نیمی از جمعیت استان نیازمند ارتقا است که پروژه انتقال آب بن - بروجن در همین راستا کلید خورد زیرا برخی شهرهای استان از جمله هفشجان از آبی استفاده می‌کنند که نیترات بالایی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۹۰۰ میلیارد تومان به اعتبارت بخش ورزش اختصاص یافت.

کد خبر 5132635

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد احمد راستینه مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا گرگان شیراز شهرستان کرج بوشهر کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا اردبیل سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۱ با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بروجن موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف خودروی سرقتی پراید در شهرکرد

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟