Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا دبیر روز چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی با جامعه کشتی استان اردبیل با بیان اینکه "سند توسعه کشتی" کشور تدوین و رونمایی شده است، افزود: این سند با حضور کارشناسان زبده، صاحبنظران و مراکز علمی و در مورد برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، شامل هدف‌گذاری کشتی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱، ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸، جایگاه کشتی آزاد و فرنگی ایران در رده‌های سنی مختلف در رقابت‌های جهانی در سال‌های آینده و برنامه و فعالیت‌های مرتبط، به منظور تحقق هدف‌های تعیین شده برای ۸ سال پیش روی کشتی کشور تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سند توسعه کشتی در هشت حوزه و به صورت علمی تدوین شده است، اظهارکرد: با رونمایی از این طرح کشتی کشور دارای یک سند توسعه برای هشت سال آینده بوده و به صورت مستند و مکتوب، به عنوان راهکاری برای اجرای برنامه کشتی در دسترس هیات‌های کشتی تمامی استان‌ها و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود ۴۰ هزار نفر ورزشکار در رشته ورزشی کشتی در کشور فعالیت می‌کنند، بیان کرد: بر اساس این طرح در سال ۲۰۲۸ جمعیت کشتی‌گیران کشور به ۸۰۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته نگاه در کشتی، بر اساس جام جهانی بوده است، اضافه کرد: بر اساس این سند کشتی المپیک‌محور شده و هدف قهرمانی در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۸ است و بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان و مسابقات جام جهانی به ترتیب دیگر اولویت‌های کشتی در این سند است.

وی ادامه داد: وقت نگذاشتن روسای هیات کشتی برخی از استان ها و وجود مربیانی که سواد فنی لازم را ندارند یکی از مشکلات و چالش‌های بسیار مهم کشتی است و برای همین فدارسیون کشتی آماده اعزام مربی و داور به تمامی استان‌های کشور برای برگزاری کلاس‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش مربیان و داوران است.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه حال کشتی اردبیل خوب نیست، گفت: بزرگترین مشکل کشتی استان اردبیل عدم وجود همدلی و دعواهای الکی است که به ضرر کشتی منطقه تمام می‌شود.

دبیر افزود: استان اردبیل دارای قابلیت‌های و پتانسیل‌های زیادی در تمامی زمینه‌ها بویژه رشته ورزشی کشتی است، به طوری که اردبیل در دهه‌های گذشته و نه چندان دور قطب کشتی فرنگی کشور بوده و بیشتر اعضای تیم ملی از ورزشکاران این استان بود.

 وی اظهارکرد: با گذشت و اخلاق‌مداری، اتحاد و همدلی و با استفاده از تجربه تمامی پیشکسوتان، دلسوزان و خاک‌خوردگان اردبیل در آینده نزدیک به جایگاه حقیقی خود در رشته ورزشی کشتی خواهد رسید. 

در این جلسه هم‌اندیشی اعضای هیات رئیسه هیات کشتی استان اردبیل، مربیان، داوران و روسای هیات شهرستان‌های استان و پیشکسوتان و کشتی‌گیران نقطه نظرات و مشکلات و چالش‌های کشتی را بیان کردند و رئیس فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان قول رفع برخی از کمبودها را به آنها دادند. 

به گزارش ایرنا، رئیس فدراسیون کشتی در جریان سفر ۲ روزه به اردبیل در کنار دیدار با اهالی کشتی در نشست با مسئولان استان وضعیت این رشته در استان را بررسی خواهد کرد.

برچسب‌ها رئیس فدراسیون کشتی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون کشتی اردبیل رئیس فدراسیون کشتی اردبیل اخبار کنکور فدراسیون کشتی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از افزایش دما در بیشتر مناطق خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، بعضی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، در بعضی از ساعات رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی مذکور روز شنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا اواسط هفته آینده، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747949

دیگر خبرها

  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد