Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز برگزار شد که در گروه چهارم تیم فولاد خوزستان با گل‌های علی کلاه کج، رضا شهریاری و ماجد شریفی تیم پارس برازجان را شکست داد.

تیم نفت اهواز با تک گل حامد حمیدی بر تیم شاهین شهرداری بوشهر غلبه کرد.

تیم ملی حفاری اهواز نیز با دو گل مغلوب تیم فجر سپاسی شیراز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در پنج گروه آغاز شد که تیم‌های فولاد خوزستان، شاهین شهرداری بوشهر، نفت اهواز، ملی حفاری اهواز، پارس برازجان و فجر سپاسی شیراز در گروه چهارم به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 5132766

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه ملی حفاری اهواز ورزش خوزستان ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا گرگان شیراز بوشهر شهرستان کرج کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا اردبیل مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی