Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@07:26:38 GMT

دستگیری۱۴۶ مظنون به همکاری با داعش در ترکیه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۱۱۲

صراط:

نیروهای امنیتی ترکیه چهارشنبه ۱۴۶ مظنون همکاری با داعش را بازداشت کردند.

به گزارش فارس این بازداشت‌ها در پی حملات یگان‌های ضد ترور و افسران اطلاعاتی ترکیه در ۵۸ شهر این کشور انجام شد. پلیس و نیروهای امنیتی ترکیه در جستجوی ۲۲ مظنون دیگر هستند.

دستگیر شدگان به حمایت مالی از داعش متهم شده‌اند. پلیس ترکیه اعلام کرد در عملیات تفحص منازل این افراد چندی قبضه اسلحه و مقادیری پول نقد را کشف و  ضبط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیه یکی از اولین کشورهایی بود که داعش را  در سال ۲۰۱۳ یک گروه تروریستی اعلام کرد. ترکیه از آن زمان تاکنون چندین بار مورد حملات تروریستی داعش قرار گرفته  و در حداقل ۱۰ مورد بمبگذاری انتحاری، ۳۱۵ نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند.

بعد از حمله شب سال نوی میلادی در سال ۲۰۱۷ در استانبول، که ۳۹ کشته برجای گذاشت و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، پلیس ترکیه در سال‌های گذشته  تاکنون در عملیات مختلف افرادی را به ظن ارتباط با داعش بازداشت کرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نیروهای امنیتی ترکیه عملیات ضد تروریستی حمایت مالی از داعش صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

در پی حملات گروه تروریستی داعش به استان حمص واقع در مرکز سوریه، ۱۳ تن از نیروهای ارتش این کشور و نیروهای کمکی آن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین در سوریه امروز جمعه گزارش کرد ۱۳ تن از نیروهای ارتش و نیروهای کمکی این کشور در منطقه «رسم الکوم» در بادیه شرقی حمص در مرکز سوریه بر اثر حمله گروهک‌های داعش به شهادت رسیدند.

دو هفته پیش نیز ۲۲ تن از اعضای تیپ قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای کمکی سوریه بر اثر کمین داعش در منطقه «السخنه» حمص به شهادت رسیدند.

گروهک‌های داعش در بادیه سوریه مستقر هستند و از پایگاه آمریکایی «التنف» به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند و همچنین حملات مکرری را به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی انجام می‌دهند که تاکنون منجر به شهادت تعداد زیادی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید