Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: ۲۵ پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری ۴۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

علی محمدی امروز ۸ بهمن ماه درتشریح پروژه های دهه فجر، با اعلام این خبر افزود: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و با حضور حداقلی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اولین روز از دهه مبارک فجر را برگزاری مراسم زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه این شهرستان یاد کرد و افزود: رژه خودرویی نیروهای نظامی، انتظامی درکنار دیدار مسئولین شهرستان با امام جمعه شهرستان و همچنین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرداری ماکو در اولین روز از این دهه پیگیری می‌شود.

وی در ادامه از افتتاح همزمان ۲۰ واحد مسکن مددجویی در شهر بازرگان و همچنین افتتاح ۶۵ واحد مسکن روستایی در کنار افتتاح همزمان طرح های گاوداری شیری با ظرفیت ۴۰ راس و همچنین گوساله پرواری با ظرفیت ۵۰ است در دومین روز از این دهه خبر داد.

 فرماندار ماکو همچنین افتتاح واحد مسکونی خانه عالم و همچنین افتتاح سد آبخیزداری در حوزه مشرف به شهر ماکو در کنار طرح‌های عمرانی و توسعه آبادانی روستاهای بخش مرکزی را از دیگر پروژه های یاد شده قابل افتتاح اعلام کرد و گفت: یادواره شهدای انقلاب در کنار اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به ۱۲ زوج جوان در ایام الله دهه فجر امسال در این شهرستان صورت خواهد گرفت.

محمدی همچنین با اشاره به اینکه نشست اقشار مختلف بانوان با فرماندار در کنار مسابقات گوناگون و همچنین جشن ها و مراسمات متنوع به مناسبت این دهه در کنار غبارروبی از مزار شهدا و همچنین اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و توزیع ۲۰۰ سبد کالا توسط کمیته امداد امام خمینی در ایام الله دهه فجر امسال انجام خواهد گرفت.

 وی ادامه داد: از جمله پروژه های دیگر این دهه می‌توان به کلنگ زنی احداث دارالقران حضرت امام خمینی در روستای باغچه جوق و همچنین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت در روستای پنجرلو این شهرستان نام برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دهه فجر افتتاح كلنگ زني همچنین افتتاح دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات گفت: همزمان با سراسر کشور ، امروز و فردا، ششم و هفتم اردیبهشت  دانش آموزان بواناتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.
حمیدرضا عندلیب افزود: ۲۲۰ داوطلب در گروه‌های علوم انسانی و ریاضی در این شهرستان صبح امروز با هم رقابت کردند.
وی بیان کرد:  ۴۶ متقاضی رشته هنر و زبان خارجی هم بعد از ظهر امروز  ششم اردیبهشت با یکدیگر رقابت کردند.

وی بیان کرد: فردا جمعه هفتم اردیبهشت،همزمان با سراسر کشور در این شهرستان ۱۴۹ داوطلب در رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند.

شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد