Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: مراحل اجرایی قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان باید هرچه زودتر انجام و زمینه عبور ترافیک از آن فراهم شود تا در نخستین فرصت دراختیار مردم قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جلال بهرامی عصر امروز در بازدید از روند اجرایی قطعه (ب) قطعه سوم آزادراه شرق اظهار داشت: همانطور که پیش‌تر نیز گفته‌ام، آزادراه شرق اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تعامل بین مشاور و پیمانکار در این آزادراه باید در بهترین شرایط ممکن انجام شود و ما تلاش می‌کنیم این آزادراه تا پایان سال 1400 تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جمهوری اسلامی ایران را کشوری در حال توسعه معرفی کرد و ادامه داد: ایران کشوری در حال توسعه است و این موضوع زمینه توسعه فضاهای کاری کشور را فراهم می‌کند. همچنین ایران از پیمانکاران خوبی برخوردار است و باید از این ظرفیت ارزشمند به خوبی در راستای طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و سازندگی استفاده و برای ارتقا جایگاه کشور تلاش کرد.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی افزود: برنامه‌ریزی پروژه آزادراه شرق اصفهان باید به صورت مدون و مشخص عملیاتی و زمینه تکمیل و افتتاح هرچه زودتر آن فراهم شود.

وی با توضیح وضعیت قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان افزود: در حال حاضر روند انتخاب پیمانکار قطعه (ب) قطعه 3 آزادراه شرق اصفهان به سرعت انجام شده و مراحل اجرایی آن باید مانند قطعه الف هرچه سریعتر آغاز شود؛ با فازبندی پروژه می‌توان روند اجرایی آن را سرعت بخشید و هرچه سریع‌تر زمینه عبور ترافیک از آن را فراهم کرد تا در اولین فرصت در اختیار مردم قرار بگیرد.

همچنین علیرضا صلواتی، مجری آزادراه شرق اصفهان در این بازدید اظهار داشت: فصل مناسب برای کارهای عمرانی فرارسیده و خوشبختانه مباحث‌ها زیست‌محیطی و مجوز کار در پروژه برای قطعه (ب) قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان صادر شده است.

آزادراه شرق اصفهان به سامانه‌های حمل و نقل هوشمند مجهز می‌شودفاز سوم آزادراه شرق اصفهان تا پایان 1400 به بهره‌برداری می رسدافتتاح آزادراه شرق اصفهان به صندوق بازنشستگان کمک می‌کند

وی در بازدید از قطعه (ب) قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان با تاکید بر ضرورت توجه به موضوعات ملی افزود: توجه جدی به موضوعات ملی همواره از مهم‌ترین دغدغه‌های پیمانکاران حاضر در قطعات مختلف قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان بوده است.

مجری آزادراه شرق اصفهان با اشاره به مشکلات مالی کشور خاطرنشان کرد: اگرچه کشور ما با شرایط اقتصادی نامناسبی روبرو است اما سرمایه گذار پروژه آزادراه شرق اصفهان و نیز وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کنند تا اعتبارات و منابع مالی این پروژه هرچه سریع‌تر و کامل‌تر تامین شود.

وی  با بیان اینکه فصل مناسب پروژه‌های عمرانی فرارسیده است، تصریح کرد: خوشبختانه فصل مناسب برای پروژه‌ها عمرانی و کار در آن‌ها فرار رسیده و مباحث محیط‌زیستی پروژه آزادراه شرق اصفهان و نیز مجوز لازم برای اجرای کار در پروژه اخذ و انجام شده و پروژه با تمام توان پیش می‌رود.

صلواتی درباره جزئیات قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان بیان کرد: در مجموع طول قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان حدودا 30 کیلومتر است که این قطعه برای تسریع در روند اجرایی به دو بخش الف 13 کیلومتر و ب 17 کیلومتری تقسیم شده و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان آزادراه شرق اصفهان ساخت و توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال در محدوده چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر فردا یکشنبه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه پس از حدود ۴ ماه تلاش برای مرمت و زیرسازی و بهسازی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین با بیان اینکه طول این محور ۲۴۰۰ متر است، بیان کرد: تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها، بهسازی وضع موجود و اصلاح آبروهای معبر از جمله اقداماتی است که در این محور اجرا شده است.

وی تاکید کرد: این محور با شرایط متفاوتی بازسازی شده و ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در آن استفاده شده است.

صباغی با اشاره به نقش این محور در کاهش ترافیک هسته اصلی شهر قزوین یادآور شد: از شهروندان برای سعه صدر در طول اجرای این پروژه تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 6096671

دیگر خبرها

  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش