Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@02:01:38 GMT

مادران و همسران شهدا الگوی استقامت و ایثار هستند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۳۹۶

مادران و همسران شهدا الگوی استقامت و ایثار هستند

حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا الگوی استقامت و ایثار هستند گفت: امروز نقش تربیتی مادران و همسران شهدا به عنوان یک الگوی عملی در جامعه مطرح است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت : حضرت ام‌البنین (س) سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار است که نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره‌قطره در کام فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد و او افزون بر اینکه فرزندانش را در راه امام حسین (ع) فدا کرد، در زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورا و رساندن پیام آن نیز نقش بسزایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ادامه داد : حضرت ابوالفضل (ع) علمدار دشت کربلا تربیت‌شده چنین مادر ایثارگری است که در راه دفاع از اسلام پای امام زمان خودش ایستادگی کرد.

حجت الاسلام تیشه کنی، حضرت ام‌البنین (س) را الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری دانست و تصریح کرد : مادران و همسران شهدا فرزندان خو را انقلابی و ولایت مدار تربیت و مشوق این عزیزان در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش های والا شدند، فرزندانی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه مادران و همسران شهدا الگوی استقامت و ایثار هستند خاطر نشان کرد : امروز نقش تربیتی مادران و همسران شهدا به عنوان یک الگوی عملی در جامعه مطرح است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ابراز داشت : مادران و همسران شهدا در برابر سال ها ایثار و ازخودگذشتگی خود، هیچ توقعی از ما ندارند، این ما هستیم که مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان هستیم و باید از این شیرزنان انقلاب اسلامی به خوبی تجلیل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مادران و همسران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز با کاهش شدید منابع آبی مواجه است

‌به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری با اشاره به اقدامات فنی و مهندسی انجام شده طی ۱۵ ماه گذشته برای بهبود زیرساخت تأمین آب شرب موردنیاز سطح استان البرز، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب از سوی مردم را ضروری دانست.

وی با اشاره به سخنان فیروز قاسم زاده سخنگوی صنعت آب کشور در خصوص قرار گرفتن البرز در میان استان‌های دارای تنش آبی بالا به دلیل کاهش نزولات جوی طی سال‌های اخیر، همراهی مردم در گذر از بحران آبی سال جاری را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: گذر از فصل گرم تابستان بدون تنش آبی، علاوه بر اقدامات فنی انجام شده، نیازمند همراهی بیش از پیش مردم در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف است.

نامداری خاطرنشان کرد: تأمین و نصب مخزن و پمپ متناسب با جمعیت ساکن در ساختمان‌های مسکونی، طبق الزامات قانونی مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان برای تأمین فشار آب در طبقات بالای مجتمع‌ها از جمله راهکارهای این مهم است.

کد خبر 6100359

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استان البرز با کاهش منابع آبی مواجه است
  • هم مادران و همسران ارزشمند و هم نقش آفرینی در اجتماع | منزوی‌ کردن زنان را به هیج‌وجه قبول نداریم | ویدئو
  • استان البرز با کاهش شدید منابع آبی مواجه است
  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نوع‌دوستی و همراهی از جنس فرشتگان نجات
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • مادری که عمرش را پای معلم شدن دختر ناشنوایش گذاشته است