Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:48:01 GMT

آندره آ پیرلو: هدف یوونتوس قهرمانی در کوپا است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۵۴۴۱

آندره آ پیرلو: هدف یوونتوس قهرمانی در کوپا است

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس هدف تیمش را قهرمانی در کوپا ایتالیا توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب نمایشی درخشان برابر اسپال ارائه داده و با کسب برتری 0-4 راهی نیمه نهایی جام حذفی شد تا در این مرحله به مصاف اینتر برود. آندره آ پیرلو در پایان این دیدار مدعی شد تیمش از دقیقه یک عملکرد خوبی داشت و در نهایت به هدف خود نیز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آندره آ پیرلو گفت: "هدف ما این بود که از این مرحله عبور کنیم و این کار را مقابل تیمی انجام دادیم که در این فصل هم در کوپا ایتالیا و هم در لیگ خود عملکرد خوبی داشته است. باید با اراده و عزم کامل در میدان حاضر می شدیم و این کار را از همان دقیقه اول انجام دادیم.

 

 

یووه اولین و تنها باشگاهی است که تیم دوم دارد و من فکر می کنم این یک حرکت فوق العاده برای پیشرفت این بازیکنان بود. انتختب بازیکنان از آکادمی جوانان یک موضوع بوده و جذب بازیکن از تیمی که در حال حاضر در سری سی حضور دارد یک چیز دیگر. من معتقدم که باشگاه های دیگر باید ذهن آنها را کمی بیشتر باز کنند.

 

درخشش دژان کولوسفسکی؟ او می تواند در پست مختلف بازی کند. من از او خواستم تا امروز به عنوان مهاجم به میدان برود تا فاصله ها را پوشش دهد، اما او می تواند در هر پستی بازی کند. حیف که کولوسفسکی روز یکشنبه در برابر سمپدوریا محروم است، اما او برای ریکاوری فرصت بیشتری خواهد داشت.

 

دیدار مقابل اینتر در نیمه نهایی؟ ما دوباره یکدیگر را ملاقات می کنیم. ما خوشحالیم، زیرا هدف ما قهرمانی در کوپا ایتالیا است و هفته آینده آماده خواهیم شد."

یوونتوس آندره آ پیرلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آندره آ پیرلو آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد

طی روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر توافق آنتونیو کونته با ناپولی منتشر شد

طرفداری | رسانه‌های جنوب ایتالیا و رای اسپورت اصرار دارند آنتونیو کونته برای عقد قرارداد با باشگاه ناپولی به توافق رسیده اما در حال حاضر چیزی نهایی نشده است.

به گزارش متئو مورتو، شایعات نزدیک شدن آنتونیو کونته به توافق با ناپولی حقیقت ندارد. با وجود این‌که سرمربی پیشین تاتنهام از بازگشت به ایتالیا استقبال می‌کند، در حال حاضر کونته با هیچ‌یک از باشگاه‌های سری آ بحث‌های جدی نداشته است. غیر از ناپولی، اخیرا نام یوونتوس نیز به میان آمده بود. جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده بود آنتونیو کونته گزینه آلترناتیو تیاگو موتا برای یووه است اما هیچ تماسی بین طرفین برقرار نشده. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳