Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، این جملات بخشی از اظهارات زن ۳۴ ساله ای است که برای مشاوره و راهنمایی به کلانتری احمد آباد مشهد آمده است.

او در شرح داستان زندگی اش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: ۱۱ سال پیش در حالی که پسر شیر خواره ای را در آغوش می فشردم از همسر اولم جدا شده بودم او به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشت و هنگامی که به دلیل حمل مواد مخدر برای طی دوران محکومیت اش در زندان به سر می برد از او طلاق گرفتم و به خانه پدری ام بازگشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم وضعیت مالی مناسبی نداشت و من به عنوان بازاریاب در یک شرکت تبلیغاتی مشغول کار شدم .مدتی بعد منزلی را به طور مستقل اجاره کردم و در کنار پسرم زندگی ام ‌را سپری می کردم.

تامین هزینه های زندگی و مراقبت از فرزندم بسیار سخت بود اما چاره ای جز صبوری نداشتم با این که از تنهایی رنج می بردم اما سعی می کردم زندگی آرامی را در کنار پسرم داشته باشم بعد از گذشت 11 سال در منزل یکی از دوستانم با کیارش آشنا شدم او مردی ۵۸ ساله بود که جاافتاده و متشخص به نظر می رسید غرور توام با مهربانی که در رفتارش دیده می شد برای این که من را دل باخته و شیفته خودش بکند کافی بود .

او که از لحاظ مالی نیز در رفاه نسبی به سر می برد ناگاه باب درد دل را در برابر من گشود و گفت که ۳۵ سال است که ازدواج کرده و دو فرزند دختر دارد که به خانه بخت رفتند. او بیان کرد که همسرش دچار اختلال روانی است و سال هاست به رغم این که با همسرش در زیر یک سقف زندگی می کند اما از لحاظ عاطفی از یکدیگر جدا شده اند و مقدمات طلاق محضری آن ها نیز فراهم شده است.

در لابه لای درد دل ها و شرح تنهایی های کیارش ردپایی از عشق و ابراز علاقه را به خودم مشاهده کردم به گونه ای که احساسی از شور و شعف در وجودم پدیدار شد از آن شب به بعد ارتباط تلفنی بین من و کیارش شکل گرفت او جملات زیبایی را در وصف عشقمان بر زبان می راند جملاتی که پس از مدتی تمام هستی و زندگی ام شدند من که در زندگی گذشته ام در حسرت یک "دوستت دارم" از همسرم جدا شدم تصور می کردم که پا به کاخ رویاهایم گذاشتم!

پس از مدت کوتاهی کیارش به من پیشنهاد داد که به صورت موقت به عقد یکدیگر در بیاییم .او به من گفت با این کار می خواهد همسر اولش را در یک عمل انجام شده قرار دهد و وعده داد پس از این که همسرش آمادگی پیدا کرد همه چیز را به او خواهد گفت و او را طلاق خواهد داد و زندگی جدیدی را در کنار من تشکیل خواهد داد.

کیارش گفت نیازی نیست من به دفترخانه و محضر بیایم و این کار را به صورت تلفنی انجام خواهد داد . چند روز بعد مردی با من تماس گرفت و خود را به عنوان عاقد معرفی کرد و صیغه عقد را به صورت تلفنی خواند او حتی میزان مهریه را نیز از من پرسید که به او تعداد ۱۴ سکه را پیشنهاد دادم پس از عقد تلفنی کیارش بارها به منزل ما رفت و آمد می کرد چون من او را همسر خود می دانستم پسرم که دوران نوجوانی را سپری می کرد و در سن بلوغ قرار داشت از این اتفاق بسیار ناراحت بود و رنج می کشید حتی چندین بار از خانه فرار کرد اما من که افسون عشق کیارش شده بودم حتی درباره سرنوشت پاره تنم نیز بی تفاوت بودم.

بعد از گذشت چند ماه زن و مرد جوانی به درمنزلمان آمدند. زن جوان که هم سن و سال خودم بود خودش را دختر کیارش معرفی کرد او گفت که مادرش به بیماری سرطان مبتلاست و از هنگامی که با خیانت همسرش مواجه شده بیماری اش تشدید پیدا کرده است.

دختر کیارش آن قدر موقر بود و در نهایت احترام با من صحبت می کرد که متعجب و شرمنده شدم .چند روز بعد کیارش پیام داد که دیگر نمی تواند به این رابطه ادامه دهد من که تحمل چنین رفتاری را از او نداشتم به در منزلش رفتم و با بی شرمی تمام با همسرش درگیر شدم چون احساس می کردم که او مانع خوشبختی ماست اما کیارش در چشم هایم نگاه کرد و گفت که در رابطه ای اشتباه گیر افتاده است و دیگر حاضر به ادامه این ارتباط نیست و هنگامی که من مهریه ام را از او طلب کردم گفت کدام مهریه؟

چگونه می توانی ثابت کنی که ما با هم ازدواج کردیم ؟ از این که روح ، جسم و عواطفم دستمایه نگاه های هوس آلود مردی دروغگو و خیانتکار قرار گرفته بود ناراحت و عصبی شده بودم و نمی دانستم چه کنم اکنون نیز لحظه ای نیست که به انتقام فکر نکنم نمی توانم بنشینم و نگاه کنم که او در کنار همسر و فرزندانش خوش می گذراند و به سادگی و حماقت من ریشخند می زند.

گاهی به این فکر می کنم که به در منزلش بروم و زندگی اش را به آتش بکشم‌ اما....

شایان ذکر است در اجرای دستور سرگرد علی عسکری( رئیس کلانتری احمدآباد) بررسی کارشناسی و روان شناختی این پرونده به دایره مددکاری کلانتری سپرده شد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث قلب خوشبختی ماه عاشقانه من سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران قتل آزار و اذیت پزشک تجاوز قیمت درگذشت سرقت عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • کارگر ماهر هم امنیت شغلی ندارد