Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ شهردار کاشان با بیان اینکه "ساخت و ساز در حاشیه شهر بدون مجوز بوده است" گفت: ستاد بازآفرینی شهری پیگیر مشکلات حاشیه‌نشینان می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، این خبرگزاری در گزارشی با عنوان "مصائب حاشیه‌نشینی در ایران ـ 4| پشت‌پرده حاشیه‌نشینی در کاشان / کلاهبرداری سودجویان از مردم با فروش املاک فاقد پروانه + فیلم" به مشکلات حاشیه‌نشینی در این منطقه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا سعید ابریشمی‌راد، شهردار کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم؛ در واکنش به گزارش تسنیم در مورد حاشیه‌نشینی اظهار داشت: این ساخت و سازها خارج از محدوده شهری کاشان و بدون ضابطه صورت پذیرفته و دلیل عدم دریافت خدمات نبود مجوز است.

روایت تسنیم از سرمای استخوان‌سوز حاشیه شهر مشهد / روزهای سخت بی‌بی فاطمه چگونه می‌گذرد؟مصائب حاشیه‌نشینی در ایران ـ 4| پشت‌پرده حاشیه‌نشینی در کاشان / کلاهبرداری سودجویان از مردم با فروش املاک فاقد پروانه + فیلمامام جمعه زاهدان: محرومیت‌های حاشیه شهر زیبنده انقلاب اسلامی نیست

وی با بیان اینکه این ساخت و سازها خارج از محدوده شهری است، افزود: با این ساخت و سازها به قانون‌ها احترام گذاشته نمی‌شود؛ در حالی که این موضوع معضلات شهر است و قانون اجازه واگذاری انشعاب را نمی‌دهد و از سوی دیگر نباید این ساخت و سازها صورت پذیرد.

شهردار کاشان ضمن اشاره به وجود ستاد بازآفرینی شهری در این شهرستان ابراز داشت: رئیس ستاد بازآفرینی شهری فرماندار و دبیر این ستاد نیز بر عهده شهردار کاشان است و این ستاد فراشهرداری است و حتما این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد بازآفرینی شهری ساخت و سازها حاشیه نشینی شهردار کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان

 مدیر طرح بازافرینی شهری شهرداری اصفهان در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان با بیان لزوم استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری گفت: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

حسن سلمانی افزود: بازآفرینی محله جامی با اجرای همزمان ۵ طرح خدماتی و نوسازی شهرداری اصفهان با جدیت در حال انجام است.

او گفت: برای جلب رضایتمندی و امیدآفرینی هر چه بیشتر شهروندان ساکن در این محدوده و جلب مشارکت و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در محله جامی در جهت تحقق برنامه‌های بازافرینی محله  باید دفتر مشارکت محلی از طریق مدیریت شهری با محوریت شهروندان راه اندازی شود.

سلمانی با تشریح اقدامات پیشرو و ظرفیت‌های ایجاد شده از طریق ضوابط و تشریح ان‌ها برای شهروندان نسبت به مشارکت شهروندان در تحقق بازافرینی تاکید کرد و گفت: شهرداری  مزایا و تسهیلات خوبی  برای متقاضیان بازافرینی و نوسازی درنظر گرفته اما  نیاز است تمام ارگان‌های اجرایی در این امر مشارکت کرده و مردم به عنوان صاحبان شهر ، اصل جدایی ناپذیر این مشارکت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان