Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه، گیتس در نامه ای اعلام کرد که جهان با سرمایه گذاری ده‌ها میلیارد دلار در هر سال باید برای همه گیری بعدی آمادگی داشته باشد.

بنیانگذار مایکروسافت و ملیندا همسرش در نامه خود نوشتند: ما توانایی این را نداریم که دوباره گرفتار شویم.

به نوشته گیتس، تهدید همه گیری بعدی همیشه بالای سر ما حضور خواهد داشت مگر این‌که جهان برای جلوگیری از آن گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتس افزود: برای جلوگیری از تخریب آینده ناشی از بیماری کووید آمادگی همه گیری را باید به همان اندازه جدی بگیریم که تهدید به جنگ را جدی می گیریم.

وی خاطر نشان کرد: متوقف کردن بیماری همه گیر بعدی به صرف ده ها میلیارد دلار در سال نیاز دارد و به یاد داشته باشید که کووید ۱۹ برای جهان ۲۸ تریلیون دلار هزینه داشته است.

براساس گزارش‌های مراکز رسمی، شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا چهارشنبه شب به ۱۰۱ میلیون و ۱۸ هزار نفر رسیده و شمار مرگ و میر جهانی کرونا ۲ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۴۹ نفر گزارش شده است.

تنها در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، ۱۴۸ هزار و ۳۵۲ نفر به کووید ۱۹مبتلا شده و چهار هزار و ۵۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی بیل گیتس ویروس کرونا کووید19 همه گیری مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد

به گزارش همشهری آنلاین، رونالدو سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان ۱۰۹ میلیون یورو برای ۹۰ درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال ۲۰۱۱ از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر ۲۰۲۱ مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال ۲۰۱۸، رونالدو ۵۱ درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه ۳۰ میلیون یورویی خرید.

کد خبر 848379 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود