Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:54:54 GMT

افتتاح شهربازی مدرن در مجموعه سیترا

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۵۹۶۶

افتتاح شهربازی مدرن در مجموعه سیترا

ایسنا/مازندران شهردار نوشهر از افتتاح شهربازی مدرن در مجموعه سیترا خبر داد.

علی امانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به محقق شدن بودجه ۸۴ میلیاردی شهرداری نوشهر با حمایت اعضای شورای شهر، برای نخستین بار در سال جاری اظهار کرد: با دوبرابر شدن بودجه امسال نسبت به سال گذشته اتفاقات خوبی در شهر رقم خورد و در کنار آن نیم نگاهی به متمم بودجه هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به برخی پروژه های مهم نوشهر در سال جاری اشاره کرد و گفت: نیروگاه زباله سوز یکی از بزرگترین پروژه های ملی بود که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره برداری رسید و پس از این تحولات خوبی در بخش معضل بزرگ زباله رخ خواهد داد.
شهردار نوشهر در ادامه کلنگ زنی پل ماشلک را یکی دیگر از پروژه های بزرگ نوشهر برشمرد و خاطرنشان کرد: در کنار آن، در راستای  توسعه گردشگری، طراحی باغ یک هکتاری در تقاطع هلستان به پایان رسید و به زودی کارگاه عملیاتی آن شروع به کار خواهد کرد.
امانی اجرای پیاده راه نوشهر را به عنوان دومین پیاده راه از لحاظ طول مسیر بعد از اصفهان یاد کرد و ادامه داد: این پیاده راه زیبا به طول سه کیلومتر در حال اجرا است  بخش اعظم کار انجام شده و به زودی به بهره برداری کامل خواهد رسید.
وی در ادامه به پرسش های مطرح شده از سوی خبرنگاران حاضر در این نشست مجازی پاسخ داد و گفت: نیروگاه زباله سوز با آغاز فعالیت خود علاوه بر سوزاندن زباله های جدیدی که وارد می شود به تناوب به سوزاندن ۱۰ درصد زباله های قدیمی به صورت روزانه خواهد پرداخت تا حجم زباله تلنبار شده ۳۰ ساله کاهش یابد.
شهردار نوشهر موضوع سگهای بلا صاحب رها شده در شهر را به عنوان یکی از معضلات بزرگ شهرداری ها عنوان و خاطرنشان کرد: با کمک محیط زیست این موضوع در نوشهر در حال ساماندهی است.
امانی در پاسخ به پرسشی در زمینه کمبود فضای پارکینگ در نوشهر به خصوص خیابان ستارخان گفت: با توجه افزایش سرانه خودرو و سهولت تهیه خودرو، حجم تردد در شهر چندبرابر شده است و در کنار آن ، خیابان ستارخان به دلیل وجود بیمارستان و چندین مرکز درمانی و کلینک از خیابانهای پر تردد شهر است که با وجود یک طرفه شدن این مسیر هنوز مشکلاتی باقی مانده است اما باید تدابیری در زمینه فرهنگ سازی از سوی مردم اندیشیده شود.
وی از طراحی اپلیکیشن جدید توسط شهرداری نوشهر خبر داد و تصریح کرد: این سامانه قادر است بسیاری از خدمات شهری را از جمله پرداخت قبوض و سامانه ۱۳۷ را انجام دهد.
شهردار نوشهر از پارک خودروها توسط بانک ها و صاحبان صنوف در خیابانهای اصلی شهر به عنوان یکی از مشکلات اصلی پارکینگ شهر یاد کرد و یادآور شد: از بانک ها و صاحبان مغازه می خواهیم یا با خودروهای عمومی به محل کار خود بیایند و یا خودورهای خود را در پارکینگ عمومی پارک کنند که مردم مشکلی نداشته باشند.
امانی از افتتاح شهربازی مدرن در مجموعه سیترا خبر داد و متذکر شد: این شهربازی مدرن تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: با همکاری اداره کل منابع طبیعی مازندران نوشهر، ۷۵ هکتار از اراضی جنوبی شهر از نیرنگ تا ماشلک به مدت ۱۵ سال برای پارک به شهرداری واگذار شد و این موضوع می تواند سی سنگان دومی را در نوشهر به مردم هدیه دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نوشهر شهردار نوشهر شهربازی مدرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان با انتقاد از ترسیم زمان‌بندی نامشخص برای اتمام پروژه شهربازی این شهر گفت: بی‌برنامگی شهرداری در این پروژه سبب تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان شده است.

محمدرضا عجم، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: کم‌کاری‌ها و معطلی‌ها در انجام تعهدات سبب شده تا شهرداری گرگان تاکنون متحمل خسارت ۲۰۰ میلیاردی تعدیل در پروژه شهربازی مدرن شود که بخش اصلی این خسران ناشی از بی برنامگی رخ داده است.

وی ادامه داد: مردم چقدر این بی برنامگی‌ها را تحمل کنند تا الان در چند نوبت وعده اتمام و بهره برداری از این پروزه را به شهروندان داده اند که هیچ‌یک رنگ واقعیت به خود نگرفت.

عجم به بخشی از خلف وعده‌های مدیران شهرداری اشاره کرد و گفت: از چند ماه قبل وعده راه‌اندازی اتوبوس دو طبقه گردشگری را داده اند؛ ابتدا قرار بود در ۲۲ بهمن شاهد تحویل و آغاز به کار این اتوبوس باشیم؛ سپس به عید نوروز موکول شد، ولی هنوز این اتوبوس تحویل نشده است.

عجم گفت: از چند ماه قبل، وعده بهسازی و مرمت قلعه خندان داده شد و خیلی از شهروندان در انتظار بودند تا این بنای ارزشمند شهری ساماندهی و مورد استفاده گردشگران و بومیان قرار بگیرد که این امر هم محقق نشد.

عضو شورای شهر گرگان گفت: قرار بر کف سازی و دیواره سازی در بافت تاریخی و قدیم شهر گرگان بود که تاکنون از زمان پایان این فرآیند خبری نیست.


عجم گفت: هر چند با همت کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر توفیقاتی حاصل شده است، اما نبود برنامه به شهر آسیب زده است، مسئله محوری و برنامه محوری در مدیریت شهری به چشم‌های خورد.


وی گفت: در اواخر سال گذشته لایحه‌ای با عنوان واگذاری اتوبوس‌های شهرداری به بخش‌خصوصی به صحن پارلمان شهری ارائه شد که با تلاش اعضای شورا این فرآیند متوقف شد.


وی ادامه داد: در صورت واگذاری اتوبوس‌های شهرداری به بخش خصوصی شهرداری گرگان چند صد میلیارد تومان متضرر می‌شد که با درایت نمایندگان مردم در شورای شهر گرگان جلوی این خسارت بزرگ گرفته شد.

عجم به ضرورت ترسیم منابع پایدار در آمدی برای شهرداری گرگان گفت: حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد درآمد‌های شهرداری از محل صدور پروانه و جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ تامین می‌شود که باید در این خصوص چاره اندیشی کنیم.

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی