Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:15:00 GMT

۲۳ طرح همزمان با دهه فجر در ماکو افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۶۰۱۵

۲۳ طرح همزمان با دهه فجر در ماکو افتتاح می‌شود

علی محمدی ایروانلو  روز پنجشنبه در گفت و گو  با خبرنگاران اظهار داشت: همچنین بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و با حضور حداقلی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث مدرسه ۶ کلاسه در روستای گجوت (خیّرساز) و دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) در روستای باغچه جوق کلنگ زنی خواهد شد، افزود: برای اجرای این طرح ها ۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ماکو اضافه کرد: افتتاح همزمان ۲۰ واحد مسکونی مددجویی در بازرگان، افتتاح ۶۵ واحد مسکن روستایی، افتتاح طرح های عمرانی شهری، افتتاح خانه عالم، بهره برداری از طرح مرمت و بازسازی پل قلعه جوق و افتتاح طرح روکش آسفالت  کشمش تپه – بازرگان از جمله طرح های افتتاحی است.

وی ادامه داد: طرح گاوداری شیری با ظرفیت ۴۰ راس، گوساله پرواری با ظرفیت ۵۰ راس، طرح های آبخیزداری، طرح های عمرانی و توسعه آبادانی روستایی بخش مرکزی و مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت از دیگر طرح‌های افتتاحی در دهه فجر به شمار می رود.

محمدی ایروانلو اضافه کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مراسم زنگ انقلاب، رژه خودرویی، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری محفل انس با قرآن، جشنواره بازی بومی و محلی، یادواره شهدای انقلاب، نشست اقشار مختلف بانوان با فرماندار در کنار مسابقات فرهنگی، هنری،  قرآنی به مناسبت این دهه به همراه غبارروبی از مزار شهدا و همچنین اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم از برنامه های اجرایی دهه فجر امسال است.

وی گفت:  همچنین در این ایام ۲۰۰ سبد کالا توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت موسسات خیریه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

شهرستان ماکو با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

آیین های ویژه دهه فجر از روز یکشنبه آغاز می شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی توسعه ایران ماکو توسعه روستایی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی توسعه ایران ماکو آذربایجان غربی توسعه ایران ماکو توسعه روستایی دهه فجر اخبار کنکور خواهد شد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران در باغ موزه نگارستان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های «تا صد سالگی»، پس از همایش «آینه‌دار دوران» برای نکوداشت استاد باستانی پاریزی طراحی شده است؛ «آینه‌دار دوران» عنوان برنامه‌های بزرگداشت استاد باستانی پاریزی است که ۷ سال قبل همزمان با روز معلم فعالیت‌هایش آغاز شد.

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران، هفتم خرداد ماه در باغ موزه نگارستان با افتتاح یک سالن به نام این نویسنده و استاد تاریخ  همراه خواهد بود.

در این سالن آثار اهدایی هنرمندان با موضوع باستانی پاریزی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در این روز برنامه خلق ۱۰۰ تصویر با موضوع زندگی و آثار محمد ابراهیم باستانی پاریزی توسط ۱۰۰ تصویرگر آغاز می‌شود. قرار است در تولد این نویسنده تصاویر به نمایش گذشته شود.

قرار است از آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» در خرداد ماه ۱۴۰۳ تا صدمین سال تولد این ادیب در دی ماه ۱۴۰۴، سلسله برنامه‌هایی به نام و برای او برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی