Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت، ۹۴ شبکه قاچاق مواد مخدر نیز در استان منهدم شده که رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون،۷۵۰ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت در رابطه با بحث قاچاق مواد مخدر در آذربایجان غربی توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی ادامه داد: در بحث قرص های روانگردان نیز مجموع کشفیات در استان طی امسال ۳۰۸ هزار مورد بوده که در این مورد متخلفان به مقام قضایی معرفی شده اند.

سرهنگ حق وردیان اظهار کرد: همچنین طی سال جاری ۱۲ هزار نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیر و هشت هزار پرونده تشکیل شده است.

وی گفت: در سال‌های اخیر با رشد شبکه‌های مجازی، تبلیغات ناصحیح در رابطه با مواد مخدر و بسته‌بندی آنها صورت گرفته است که گاهی حتی به عنوان دارویی برای کاهش وزن و لاغری نیز معرفی می‌شوند.

وی  تصریح کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی طی امسال با قدرت در استان اجرا شده که در این خصوص نیز نسبت به سال گذشته افزایش ۷۶ درصدی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در رابطه با جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: متاسفانه زیرساخت‌های مناسب برای نگهداری معتادان وجود ندارد و با توجه به شیوع بیماری‌ کرونا نیاز است تا خیرین در این مورد ورود کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی ادامه داد: طی سال جاری ۸۶ هزار و ۳۷۳ نفر در قالب یگان‌های انتظامی، نظامی، محیط‌های آموزشی مدارس و کارگری سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی مساجد سازمان‌های مردم نهاد آموزش دیده‌اند و همچنین ارائه مشاور رایگان برای شهروندان با رشد ۱۹ درصدی برخوردار بوده است.

وی اظهار کرد: امسال بالغ بر ۴۰۷ میلیارد تومان از اموال و دارایی‌های قاچاقچیان موادمخدر کشف و ضبط شده که رشد ۵۰ درصدی داشته است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی به علت هم مرز بودن با سه کشور یکی از مقاصد مهم شبکه های قاچاق مواد مخدر برای ترانزیت این مواد به خارج از کشور است که پلیس نیز در اکثر موارد، اعضای این شبکه ها را دستگیر می کند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی مواد مخدر ارومیه ستاد مبارزه با مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مواد مخدر ارومیه آذربایجان غربی مواد مخدر ارومیه ستاد مبارزه با مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اخبار کنکور مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم