Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اردبیل مهیاست تا میزبانی شایسته برای مسابقات ملی و بین‌المللی در رشته کشتی باشیم.


اکبر بهنامجو  در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی اظهار کرد: استان اردبیل از نیروهای توانمند و بااستعداد در همه حوزه‌ها برخوردار است که در رشته کشتی نیز با رویکرد اخلاق‌مداری و فرهنگ معنوی باید آوازه این دیار را همچون گذشته جهانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به وجود سالن‌های متعدد اعم از سالن‌های سپاه، آموزش و پرورش و شهرداری در رونق‌بخشی به رشته کشتی اشاره و خاطرنشان کرد: در استان اردبیل به جد نیازمند تحرک‌بخشی اقشار مختلف مردم هستیم تا سلامت آنها تضمین و بروز بیماری‌های زمینه‌ای به حداقل برسد.


استاندار اردبیل ضرورت راه‌اندازی لیگ استانی کشتی و میزبانی از جام تختی را ور بخش فرنگی در اردبیل یادآور شد و بیان کرد: با فروکش کردن کرونا اکثر باشگاه‌های ورزشی فعالیت خود را از سر گرفتند و به زودی نیز آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی برگزار خواهد شد.
در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به سفر دو روزه رئیس فدراسیون کشتی اشاره کرد و گفت: تمام سعی ما بر این است تا اردبیل به روزهای درخشان قهرمانی در رشته کشتی بازگردد.


سجاد انوشیروان افزود: سیاست ما با همدلی فدراسیون کشتی بر این است تا این رشته پرافتخار را مورد حمایت همه‌جانبه قرار داده و قهرمانان و پهلوانان کشتی را در کسب مدال‌های رنگارنگ مساعدت کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کشتی پخش مسابقات ورزشي رشته کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

به نقل از ایسنا، میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902493

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی