Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه استان البرز، طی نشستی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور، با تأکید بر اینکه استان البرز قابلیت‌های فراوانی دارد، گفت: باید نگاه به درون داشت و از ظرفیت‌های داخلی برای تولید علم و صنعت استفاده کرد.

امام جمعه کرج با تأکید بر لزوم تکمیل طرح توسعه استان، گفت: متأسفانه هیچ چشم‌انداز و برنامه‌ریزی صحیحی برای توسعه استان صورت نگرفته و برخی از پروژه‌ها بدون نگاه به آینده ساخته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن اظهار تأسف از اینکه چرخه‌ای و فرایندی عمل نمی‌کنیم، عنوان کرد: اغلب به‌صورت جزیره‌ای در حیطه خود عمل می‌کنند و ارتباط و تعاملی با بیرون ندارند لذا در امور به‌جای نگاه منشوری باید نگاه لیزری داشته باشیم چراکه در صورت داشتن نگاه لیزری می‌توانیم دقیق‌تر به هدف برسیم و نقش واقعی خود را ایفا کنیم.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به تشکیل خیریه نخبه پرور در استان، بیان کرد: خیریه نخبه پرور یکی از اقدامات خوب و اثرگذار در جهت کمک به این قشر جامعه است.

وی در پایان با اشاره به تجارب و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در بحث درمان ناباروری تصریح کرد: جهاد دانشگاهی باید با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد برکت و سازمان اوقاف و امور خیریه وارد همکاری شود تا در درمان ناباروری که موضوع اصلی در افزایش نسل است نقش گسترده‌تری را ایفا نماید.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استان البرز علم توسعه کرج استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم جز خوانی قرآن کریم در دوازدهمین سال متوالی بصورت ویژه در تمامی آستان‌های متبرکه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک افزود: یکی آستان‌های متبرک آستان مقدس امامزادگان ابراهیم بن موسی بن جعفر (امامزاده نرمی) وامامزاده هلال بن علی در آران و بیدگل بود.

وی ادامه داد: با همکاری و پشتیبانی صداوسیمای استان مراسم جز خوانی در ۳۰روز از ماه مبارک ضبط و در رسانه پخش شد که گام موثری در ترویج فرهنگ قرآنی بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: برای قدردانی از تلاش ۸۰ خادم قرآنی، قاریان، دست اندرکاران و عوامل موثر صداوسیمای استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری