Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:07:55 GMT

تکریم مادران و همسران شهدا در زرندیه

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۷۰۰۷

تکریم مادران و همسران شهدا در زرندیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها همسر شهید محراب حضرت علی علیه السلام و مادر حضرت عباس علیه السلام و ۳ تن دیگر از شهدای دشت کربلا و روز تکریم مادران و همسران شهدا مسئولان شهرستان زرندیه به دیدار خانواده شهدا رفتند.

مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور در منازل خانواده شهیدان سید جواد محمودی، علی منصوری، علیرضا طیاری و مسعود اخوان مادران و همسران شهدا را تکریم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان زرندیه در این دیدار‌ها خانواده‌های شهدا به ویژه مادران گرانقدر شهیدان را چشم و چراغ هدایت ملت دانستند و تاکید کردند دلجویی و توجه به آنان باید مورد توجه مردم و مسئولان باشد تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد.

مسئولان زرندیه افزودند: ما به خود مفتخریم که مادران ایران زمین در کربلای جنوب و غرب ایران، مانند حضرت ام البنین (س) عزیزترین داشته هایشان را تقدیم کردند.

مسئولان تاکید کردند: همسران و مادران شهدا با تقدیم عزیزانشان تاریخ را به گونه‌ای دیگر در حمایت از حسین زمان، خمینی بت شکن، تکرار کردند و چه زیبا نقش آفرین بازسازی این تاریخ پرشکوه شدند.

شهبید سید جواد محمودی متولد ۱۳۳۹ در تاریخ ۱۳۶۲ در منطقه غرب کشور به فیض شهادت نائل آمد، شهید علی منصوری متولد ۱۳۴۳ در تاریخ ۱۳۶۱ در منطقه عین خوش به ملکوت اعلی پیوست، شهید علیرضا طیاری متولد ۱۳۳۸ در تاریخ ۱۳۶۱ در منطقه اهواز آسمانی شد و شهید مسعود اخوان متولد ۱۳۴۶ در تاریخ ۱۳۶۶ در منطقه کانی سخت به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حضرت ام البنین س مادران شهدا همسران شهدا شهرستان زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی برگزار شد.

شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:
تغذیه محوری‌ترین مساله در بحث سرطان است؛ باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

شهامت تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی در محور سلامت استان باید تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

علیزاده سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد. وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228185 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!