Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تاتنهام عنوان کرد داورها رفتار متفاوتی با یورگن کلوپ دارند و با او مهربانانه رفتار می‌کنند.

به گزارش ایسنا  و به نقل از دیلی میل، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام پیش از دیدار حساس تیمش برابر لیورپول به انتقاد از نحوه برخورد داورها با خود و یورگن کلوپ پرداخت و گفت: داورها رفتار متفاوت و مهربانانه ای با یورگن کلوپ دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکاتی که کلوپ در کنار خط انجام می دهد را من نمی توانم انجام دهم و اگر این کار را بکنم محروم می شوم و با جریمه روبرو خواهم شد. من الان یاد گرفتم چطور آرام باشم و رفتار آرامی را کنار خط داشته باشم.

مصدومیت سرخیو رگیلون قبل از این دیدار باعث شده است تا تاتنهام نیز با مشکلات دفاعی زیادی قبل از این دیدار روبرو باشد و مورینیو مجبور است تا تغییر و تحولات زیادی را در تیم خود ایجاد کند. این در حالی است که لیورپول نیز با همین مشکلات دست و پنجه نرم می کند و ۴ بازی پیاپی است که در لیگ برتر به برد نرسیده است.

مورینیو در پایان گفت: هر دو تیم بازیکنانی را از تست دادند که باری آنها مهم بودند ولی من هیچ وقت لیورپول را دست کم نمی گیرم و می دانم آنها تیم بزرگی هستند و به دنبال پایان نتایج بد. با هر آنچه در اختیار داریم در این دیدار به میدان خواهیم رفت تا بتوانم حریف را غافلگیر کنیم.

احتمال دارد بن دیویس، تانگانگا و موسی سیسوکو در این دیدار به جای بازیکنان مصدوم خط دفاعی به کمک تیم تاتنهام بیاید تا این تیم بتواند شکست یک بر صفر در بازی رفت برابر لیورپول را جبران کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژوزه مورینیو تیم فوتبال تاتنهام انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد یورگن کلوپ ‏و محمد صلاح پیش از درگیری لفظی در کنار خط درحالیکه مشخص ‏است علاقه‌ای به دست دادن ندارند با هم دست می‌دهند. انتشار ‏این تصاویر باعث شده سناریوی جدیدی درباره علت درگیری لفظی ‏سرمربی و ستاره لیورپول مطرح بشود. ‏

محمد صلاح در جریان باخت لیورپول مقابل اورتون در دربی ‏مرسی‌ساید عملکرد خوبی نداشت و وقتی امروز یورگن کلوپ او را ‏نیمکت‌نشین کرد مشخص بود که صلاح از این موضوع خوشحال ‏نخواهد شد. ‏

درحالیکه تنها 10 دقیقه به پایان بازی امروز لیورپول مقابل وستهم ‏باقی مانده بود کلوپ دستور داد صلاح به جای لوئیس دیاز وارد زمین ‏بشود. اما درحالیکه ستاره مصری لب خط منتظر بود با کلوپ درگیری ‏لفظی پیدا کرد و در نهایت داروین نونیز بود که او را آرام کرد تا اوضاع ‏بدتر نشود. ‏

در تصاویر جدیدی که منتشر شده کلوپ را در حالی می‌بینیم که ‏یورگن کلوپ به سمت صلاح می‌رود و سعی دارد با او دست بدهد ‏ولی ستاره مصری دست سرمربی‌اش را پس می‌زند. با اصرار کلوپ ‏صلاح با دلخوری با او دست می‌دهد. کاملا شل و از سر اجبار. کلوپ ‏که گویا از این حرکت صلاح عصبانی شده به سمت او برگشته و ‏چیزی می‌گوید. عصبانیت شدید صلاح از این لحظه آغاز می‌شود و ‏البته مشخص است که کلوپ هم در حال صبحت با او است. ‏

دیگر خبرها

  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!