Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی جعفری رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به صورت سرزده از مجتمع قضایی ارشاد بازدید و با مراجعین و همکاران قضائی و اداری دیدار کرد.

جعفری در این بازدید در همه شعب این مجتمع حضور یافت و از نزدیک با سرپرست، مدیر دفترکل و همکاران گفتگو کرد و ضمن شنیدن مسائل و مشکلات ایشان دستورات لازم را در خصوص مرتفع کردن آنان صادر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری هدف از این نوع بازدید‌های سرزده را ارزیابی عملکرد کمی و کیفی شعب و نظم و انضباط اداری، بررسی نحوه اجرای راهکار‌های کاربردی در جهت بهبود عملکرد و ارائه خدمات، پاسخ گویی حضوری به مشکلات همکاران، رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع و بررسی نقاط ضعف و قوت مجتمع‌های قضایی در راستای رسیدن به اهداف مندرج سند تحول قضائی خواند.

بیشتر بخوانید

اهمیت دادگاه انقلاب بر کسی پوشیده نیست

وی بیان کرد: انتظار ما از همه همکاران این است که در چارچوب وظایف محوله همه همت خود را به کار گیرند که بتوانیم در خدمت به مردم موثر باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه انقلاب تکریم ارباب رجوع مجتمع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای رئیسی در ادامه سرکشی به مناطق مختلف تهران اینبار در مناطق ۱۷ و ۱۸ حضور یافت و ضمن دیدار با مردم، از نزدیک مشکلات این مناطق را بررسی کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست