Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@10:40:39 GMT

توزیع بیش از ۱۲۵۰۰ بسته کمک مومنانه در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۷۶۶۵

توزیع بیش از ۱۲۵۰۰ بسته کمک مومنانه در استان مرکزی

سعید محمد دوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به عملکرد بسیج جامعه پزشکی در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: فعالیت‌های جمعی بسیج جامعه پزشکی از زمان شیوع ویروس کرونا به تعلیق افتاد اما بسیجیان همچون همیشه سر صحنه جهاد و خدمت به مردم حاضر شدند.
وی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی در اجرای طرح شهید سلیمانی در ۳ محور مراقبت، حمایت و نظارت هم‌راستا با دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله(ره) استان مرکزی ادامه داد: در زمینه مراقبت که برعهده مراکز بهداشتی بوده، تیمی متشکل از مراقبین سلامت و بسیج جامعه پزشکی در منزل فرد مبتلا حضور یافته و تست‌های سریع برای افراد انجام می‌دهند تا اقدامات حفاظتی لازم انجام شود.
محمد دوست تصریح کرد: بعد نظارتی این طرح برعهده بسیج محلات است؛ در محلات خانواده‌های مبتلا، اماکن و اصناف جهت رعایت دستورالعمل‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: در اجرای محور حمایتی نیز بسیجیان افراد بی‌بضاعت را شناسایی و خدمات لازم را ارائه می‌کنند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله(ره) استان مرکزی گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی بین بسیج و مراکز بهداشتی در استان برقرار شده و طرح به خوبی در حال اجرا است.
محمد دوست با اشاره به آمار بسیجیان مشارکت کننده گفت: در سطح استان مرکزی ۵۴۰ نفر در تیم رصد و شناسایی، ۱۳۴ نفر در بعد مراقبتی و ۴۵۰ نفر در زمینه حمایتی فعالیت می‌کنند.
وی از توزیع بیش از ۱۲۵۰۰ بسته کمک مومنانه با همکاری بسیج جامعه پزشکی در سطح استان مرکزی خبر داد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی پزشکی بسیج عملکرد بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد