Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: سامانه رادار هواشناسی استان گلستان در گنبدکاووس با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» صبح امروز (پنجشنبه 9 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: 453 پروژه با اعتبار 876 میلیارد تومان  در ایام دهه فجر در استان شهرستان گنبدکاووس کلنگ زنی و افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: در ایام دهه فجر 307 پروژه عمرانی با اعتبار 317 میلیارد تومان افتتاح و 51 پروژه عمرانی با اعتبار 30 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

کریمی یادآور شد: همچنین در ایام الله دهه فجر 95 پروژه اقتصادی در نظر گرفته شده است که از این میزان 85 پروژه با اعتبار 246 میلیارد تومان افتتاح و 10 پروژه با اعتبار 55 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

وی افزود: در مجموع در ایام دهه فجر در گنبدکاووس 392 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 563 میلیارد افتتاح و 61 مورد پروژه با اعتبار 312 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار گنبدکاووس با بیان اینکه پروژه های ایام دهه فجر 620 مورد اشتغالزایی به همراه دارد، افزود: افتتاح زنجیره تخم مرغ و پلت مرغ تخمگذار شرکت کاسپین طلایی چیکا با اعتبار 166 میلیارد تومان و اشتغالزایی 196 نفر، افتتاح کارخانه محصولات کانی غیرفلزی با اعتبار 15 میلیارد تومان، افتتاح بخش های انژیوگرافی، آندوسکوپی و غیره  در بیمارستان گنبدکاووس با اعتبار 47 میلیارد تومان، خط انتقال و اجرای شبکه گازرسانی به 6 روستا با اعتبار 35 میلیارد تومان از مهمترین پروژه های شهرستان گنبدکاووس به شمار می رود.

 

کریمی یادآور شد: همچنین سامانه رادار هواشناسی استان گلستان در گنبدکاووس با اعتبار 30 میلیارد تومان در ایام دهه فجر کلنگ زنی می شود.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: کریمی فرماندار گنبدکاووس فرماندار گنبدکاووس افتتاح پروژه های دهه فجر برنامه های دهه فجر ایام الله دهه فجر ستاد دهه فجر ایام دهه فجر دهه فجر پروژه با اعتبار کلنگ زنی می شود ایام دهه فجر میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار