Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه این هفته قم با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی اقامه می‌شود.

حجت الاسلام «علی مهدی زاده»در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، گفت: با توجه به مساعد شدن وضعیت بهداشتی و کرونایی شهر قم، مصلی قدس از دو هفته گذشته شاهد حضور نمازگزاران است.

 

مسئول نهاد نماز جمعه قم ادامه داد: نماز جمعه این هفته قم فردا(جمعه ۱۰بهمن) به امامت آیت‌الله سعیدی در مصلی قدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تمام تدابیر بهداشتی شامل ضد عفونی محوطه داخلی و بیرونی مصلی، قبل از حضور مردم شریف قم و نشانه گذاری سجاده‌ها جهت حفظ فاصله نمازگزاران اندیشیده شده است.

 

حجت الاسلام مهدی زاده از مردم درخواست کرد همراه داشتن مهر، سجاده شخصی و ماسک را فراموش نکنند و در هنگام حضور در مصلی قدس، به نشانه گذاری‌ها جهت حفظ فاصله بهداشتی توجه کنند.

 

لازم به ذکر است در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این نماز جمعه بدون سخنران قبل از خطبه و فقط با خطبه‌های امام جمعه دنبال خواهد شد.

 

خطبه‌های نماز جمعه به صورت زنده از رادیو قم و به صورت ضبط‌شده از شبکه‌های دو و نور منعکس‌ خواهد شد.

 

لازم به کر است دکتر قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص برگزاری نمازجمعه هفته اول در قم اعلام کرده بود: بر اساس گزارشات کارشناسان بهداشت و درمان مستقر در نماز جمعه بیش از ۸۰ درصد مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقامه نماز جمعه مصلی نماز جمعه نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت