Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  تغییراتی در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس ایجاد شد که دلیل آن پیش بینی حضور مردم  و ازدحام جمعیت است. قرار بود مراسم خاکسپاری مرحوم مهرداد میناوند روز جمعه برگزار شود اما با توجه به شرایط کرونایی در کشور و احتمال اینکه عده ای از هواداران این پیشکسوت پرسپولیس قصد حضور در مراسم خاکسپاری او را داشته باشند در روز تشییع تغییرات ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تصمیم خانواده میناوند، پیکر او امروز در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده می شود.

با توجه به رعایت حقوق شهروندی و رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم ویژه ای برای خاکسپاری گرفته نمی شود و خانواده مرحوم میناوند از هواداران درخواست کرده اند برای حفظ سلامتی خود راهی بهشت زهرا نشوند.

کد خبر 581760 برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مراسم خاکسپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران

هواداران استقلال که امروز مجوز حضور در محل تمرین تیم محبوب خود را پیدا کرده بودند، بعد از ورود به کمپ مرحوم حجازی تمرینات تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش همشهری آنلاین در این تمرین آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی که به تازگی حکم سرپرستی باشگاه استقلال تهران را دریافت کرده است هم حضور داشت.

tags # آتیلا حجاری ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • لِه شدن بازیگران زن و مرد زیر دست و پا طرفداران و بادیگاردها در مشهد! | فیلم
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی