Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس بنیاد مستضعفان بر لزوم استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی و جهادی در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی تأکید و آن را یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان گلستان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: اغلب اقدامات و کارهای بنیاد مستضعفان به ویژه در بحث محرومیت‌زدایی برعهده گروه‌های جهادی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این موضوع جزو مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده و در حکم مسئولیت بنده نیز به آن تأکید شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این بنیاد در حوادث مختلف هم در کنار مردم استان گلستان قرار دارد، افزود: در جریان سیل سال گذشته که چند شهرستان را در این استان درگیر کرده بود بنیاد مستضعفان سیمان رایگان برای بازسازی و نوسازی همه واحدهای مسکونی خسارت دیده را تأمین کرد.

163 میلیارد تومان از پروژه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد‌آغاز بزرگ‌ترین پروژه محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در کشور/ ساخت 21 هزار واحد مسکونی برای محرومانافتتاح و کلنگ‌زنی 356 میلیارد پروژه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان

 وی گفت: بیمارستان شهرستان مرزی مراوه تپه نیز یکی از اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی است که در حال تجهیز آن هستیم. ضمن اینکه از شروع همه‌گیری کرونا تا کنون نیز اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

فتاح با قدردانی از استاندار گلستان و همراهی وی با مجموعه بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: ما هم سعی خواهیم کرد به تعهدات خود در استان گلستان عمل کنیم.

انتهای پیام/582/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان پروژه های محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان