Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از پیگیری برای اختصاص ردیف بودجه بزرگراه اهر-کلیبر خبر داد، گفت: پرونده بزرگراه اهر-تبریز در سال ۱۴۰۰ بسته می‌شود. - اخبار استانها -

احمد محرم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهر، با اشاره به تخصیص اعتبار کامل برای تکمیل بزرگراه اهر-تبریز از سوی دولت اظهار کرد: دولت برای تکمیل بزرگراه اهر-تبریز اعتبارات لازم را تخصیص داده است اما در تکمیل بخش باقی‌مانده کم‌کاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داشتیم تا اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی چند کیلومتر باقی‌مانده از پروژه بزرگراه اهر-تبریز را امسال تکمیل کند و بنده نیز پای‌کار بودم؛ اما بنابه دلایلی و اتمام فصل کاری امکان تکمیل پروژه میسر نشد.

وی بابیان امتداد بزرگراه اهر-تبریز منتهی به مرز کشورهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان است، گفت: بنابه گفته مجریان پروژه؛ نهایتاً به یک ماه فصل کاری نیاز دارند تا بزرگراه اهر-تبریز را تکمیل کنند.

محرم‌زاده از همکاری با نماینده مردم مشگین‌شهر به جهت تأمین اعتبارات و تسریع در روند ساخت بزرگراه اهر-مشگین‌شهر خبر داد، یادآور شد: همچنین با نماینده مردم کلیبر در مجلس نیز همکاری می‌کنیم تا ردیف بودجه برای بزرگراه اهر-کلیبر باز کنیم؛ چراکه گردشگری بودن محور اهر-کلیبر می‌طلبد تا این جاده به بزرگراه ارتقاء یابد.

اتوبان «تبریز-سهند» پس از 17 سال افتتاح می‌شوداستاندار آذربایجان‌شرقی: آزادراه تبریز-سهند اواخر آبان‌ماه افتتاح می‌شود/ آسیب واگذاری‌های نادرست به صنعت استانفاز 5 شهر جدید سهند در حاشیه آزادراه تبریز-سهند احداث می‌شود

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که معیشت مردم نسبت به سال‌های قبل ضعیف‌تر و سفره‌های مردم کوچک‌تر شده است، تصریح کرد: تاکنون 114 مورد تذکر کتبی و شفاهی به رئیس‌جمهور و وزرای دولت نسبت به معیشت و درآمد پایین مردم داده‌ام؛ در حالی که تأمین معیشت مردم و ایجاد اشتغال جزو وظایف دولت است.

وی در ادامه با گلایه از کمبود امکانات درمانی در بیمارستان‌های اهر و هریس گفت: برای تأمین امکانات درمانی برای بیمارستان‌های اهر و هریس مکاتباتی انجام داده‌ایم که امیدواریم تا هفته‌های آینده این پیگیری‌ها منجر به نتیجه مثبت شود و از طرفی مجوز احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان هریس را دریافت کردیم تا از سال آینده عملیات اجرایی این مرکز درمانی در هریس آغاز شود.

محرم‌زاده با ذکر این‌که درمانگاه شهر کلوانق در شهرستان هریس شبانه‌روزی می‌شود، بیان کرد: مجوزهای لازم برای شبانه‌روزی شدن درمانگاه کلوانق اخذ شده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نامناسب بودن اراضی شهرک صنعتی اهر گفت: سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی اهر به دلیل نامناسب بودن زمین این شهرک صنعتی دچار مشکل هستند، از این‌رو از شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خواسته‌ام تا اراضی شهرک صنعتی اهر را توسعه دهند.

انتهای پیام/124/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس آذربایجان شرقی مجلس آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بزرگراه اهر تبریز شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود

به گزارش جام جم آنلاین، «مارگارت هریس» سخنگوی سازمان بهداشت جهانی در اظهاراتی گفت: جنگ اسرائیل علیه نوار غزه که به مدت ۲۰۴ روز ادامه دارد باید متوقف شود زیرا اوضاع انسانی و بهداشتی در آن منطقه وحشتناک و بسیار فاجعه‌بار است.

وی در گفت‌وگو با عربی۲۱ خاطرنشان کرد: مردم غزه از مشکلات متعددی رنج می برند؛ آن‌ها به دلیل بمباران مداوم از گرسنگی، بیماری، ترس، فشار روانی و اندوه شدید به دلیل از دست دادن نزدیکان و یا نامعلوم بودن سرنوشت آن‌ها رنج می‌برند.

سخنگوی سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد: بسیاری از مردم به شکل دردناکی مجروح شدند و طبیعتا آن منطقه مشکل کمبود آب شرب و غذا دارد و منجر به بحران گرسنگی شده است، علاوه بر این بیماری های واگیردار و خطرناک به شکل گسترده منتشر شده است.بهداشت غزه ویران شده و کادر فعال در این زمینه به طور دشوار و شبانه روزی فعالیت قهرمانانه‌ای دارد.

وی افزود: بیش از ۲۱ تیم پزشکی و برخی کارگران میدانی در حال خدمات‌رسانی هستند اما این تعداد کافی نیست و آن منطقه نیاز به فعالیت بیشتر دارد. با آلوده شدن آب، افزایش گرما و ازدحام در پناهگاه‌ها بیمارهای واگیردار در غزه گسترش یافته و زنان و کودکان در این شرایط سخت از این بیماری‌ها رنج می‌برند.

هریس گفت: سازمان بهداشت جهانی بیش از ۴۰۰ حمله به بخش بهداشت در غزه و کرانه‌باختری ثبت کرد، همچنین کشته شدن صدها نفر از کادر بخش بهداشت ثبت شده است. متأسفانه کار پزشکی نظامی شده است در حالی که همه طرف ها باید به قداست بخش بهداشت و کارکنان آن احترام بگذارند و ما باید برای محافظت از بیماران و بیمارستان ها، پزشکان و امدادگران باقیمانده تلاش کنیم.

وی با اشاره به کمبود مواد غذایی در غزه گفت: زنان باردار نیاز به غذای بیشتر دارند و نوزادان تازه متولد شده به دلیل این مشکلات برای بقا و زنده ماندن می جنگند. کمک ها باید به وسیله کامیون‌ها از طریق مرزها وارد شوند و به تمام نیازمندان در غزه برسد. بزرگ‌ترین مانع در برابر رسیدن کمک‌های انسانی به غزه تداوم جنگ است، عبور کاروان‌ها و رسیدن به تمام مناطق غزه امری دشوار است، علاوه بر این عبور از مراکز ایست بازرسی امری دشوار است و در بسیاری از مواقع کامیون ها به مقصد نمی‌رسند و برگشت می‌خورند.

هریس در پاسخ به این سوال که چگونه می توان با فاجعه انسانی در غزه مقابله کرد گفت: ساده بگوییم، از طریق آتش‌بس؛ دو طرف باید توافق کنند و فورا آتش‌بس ایجاد شود.

ساعاتی پیش نیز وزارت بهداشت فلسطین در غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی شهروندان ساکن نوار غزه آب‌ ناسالم می‌نوشند و این زندگی‌شان را به خطر می‌اندازد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود علت این امر را تعطیلی آزمایشگاه بهداشت عمومی و نبود امکان بررسی و آزمایش آب‌های آشامیدنی، مخالفت مسؤولان رژیم صهیونیستی با افزودن کلر یا هر ماده جایگزین برای تصفیه آب اعلام کرد.

وزارت بهداشت غزه همچنین افزود: ما نسبت به گسترش خزندگان و حشرات با توجه به دمای بالا هشدار می‌دهیم و اکنون یک فاجعه بهداشتی نوار غزه را تهدید می‌کند.

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان