Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی هشدار فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران درباره نشانه‌های جدید از خیز کرونا در پایتخت و ضرورت اعمال پروتکل های سخت گیرانه‌تر در فرودگاه‌های تهران، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: آماده اجرای هرگونه پروتکل سختگیرانه ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در فرودگاه‌ها و پروازها در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اعلام کرد: نشانه‌های جدید از خیز کرونا در پایتخت وجود دارد که برای ۲ هفته آینده باید در فرودگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی پروتکل های سخت گیرانه اعمال شود.

وی افزود: گرچه تاکنون ویروس انگلیسی در تهران مشاهده نشده اما برای بدتر نشدن شرایط شیوع ویروس کرونا در دو هفته آینده پروتکل های سخت گیرانه ای در فرودگاه های تهران اجرایی خواهد شد.

محمدحسن ذیبخش-سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری-  در پاسخ به این سوال که  آیا قرار است در دو هفته آینده پروتکل های سخت گیرانه ای در فرودگاه های تهران از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اجرایی شود، اظهارکرد: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی دستورالعمل و پروتکل های ابلاغ شده را به طور کامل و با جدیت دنبال می کند.

وی افزود: علی رغم رفع بعضی از محدودیت ها و افزایش نسبی پروازهای داخلی و خارجی، سازمان هواپیمایی کشوری بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و تشدید اقدامات پیشگیرانه نظارت داشته و همواره تمامی دستورالعمل ها توسط تمامی بخش ها  در حال اجراست. با توجه به آخرین دستورالعمل های وزارت بهداشت درخصوص مشاهده تغییرات ژنتیکی ویروس کرونا (واریانت جدید کرونا) در دنیا که اولین بار از کشور انگلستان و سپس در برخی کشورها از جمله ژاپن و چند کشور آفریقایی مشاهده شده است، طبق ابلاغ وزارت بهداشت و کمیته ملی مقابله با ویروس کرونا، قوانین بهداشتی سختگیرانه و محدودیت های پروازی در مسیرهای مذکور  اعمال شد و چنانچه پروتکل های جدیدتری در این خصوص ابلاغ شود تمامی بخش های صنعت حمل و نقل هوایی آمادگی کامل به منظور اجرای صحیح این مصوبات را دارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در صورت اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر وجود این ویروس در سایر کشورها، به‌طور قطع پرواز به مقاصد خارجی دیگر نیز لغو می‌شود.
(ایسنا)

برچسب ها: سازمان هواپیمایی ، پروتکل های سختگیرانه ، ستاد مقابله با کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MBN

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی پروتکل های سختگیرانه ستاد مقابله با کرونا سازمان هواپیمایی کشوری پروتکل های سخت گیرانه مقابله با کرونا ملی مقابله فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب درباره راهبرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیرنظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش‌تر با محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی این صنعت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره‌های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت‌های آنان ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

یازرلو تصریح‌کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می‌شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه‌های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B۲n.ir/caa۱ ارائه کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: سقف دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی که حائز شرایط مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی باشند، ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم