Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: کردستانی‌ها در از اول سال تا پایان دی ماه حدود 2 میلیارد و 500 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند.

احمد فعلە‌گری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مشترکان شرکت گاز استان کردستان از اول فروردین ماه تا پایان دی ماه  2 میلیارد و 460 میلیون و 775 هزار و 330 متر مکعب گاز مصرف نموده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی برابر با 6 در صد را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعله گری با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل افزود: مشترکان گاز استان کردستان در  10 ماهه اول سال  گذشته 2 میلیارد و 313 میلیون و 655هزار متر مکعب گاز طبیعی مصرف نموده اند .

وی افزود : مشترکین استان کردستان در بخش های مختلف اعم از خانگی ، تجاری ، عمومی و صنعتی در اول بهمن 11 میلیون و 976 متر مکعب ، دوم بهمن 12 میلیون و 500 هزار ، سوم بهمن 13 میلیون و 111 هزار و چهارم بهمن 13 میلیون و 700 هرار متر گاز مصرف کردند  که در مجموع نسبت به 4 روز مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش مصرف را نشان می دهد.

فعله گری به کاهش محسوس دما طی روزهای اخیر و پیش بینی کاهش دما در روزهای آتی اشاره کرد و از مشترکان خواست ضمن استفاده بهینه از گاز طبیعی ، دمای رفاه (18 تا 21 درجه سانتیگراد) را در منزل رعایت کنند تا استمرار خدمات شرکت گاز استان کردستان تداوم داشته باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه ادارات ، بانک ها و سازمان های  دولتی که بعد از تعطیلی  ساعت کاری ، سیستم های گرمایشی را خود را خاموش نکنند طبق بخشنامه معاون اول ریاست جمهوری گاز آنها قطع خواهد شد.

وی تاکید کرد: پر مصرف ترین روز  سال جاری تاکنون  03/11/99 بوده که در این  روز 13 میلیون و 700 هزار متر مکعب گاز مصرف شده است .

لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان دارای  557 هزار مشترک در بخش های خانگی ، تجاری و صنعتی می باشد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصرف گاز طبیعی استانی اقتصادی شرکت گاز استان کردستان گاز طبیعی مکعب گاز متر مکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد و در استان قم ۹۹.۳ درصد است.

مرتضی خوش‌لهجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره ضریب نفوذ بالای گاز طبیعی در شهر و استان قم اظهار کرد: گاز طبیعی از ارکان توسعه و رفاه در یک جامعه است.

وی طول خط انتقال گاز طبیعی در استان قم را بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر دانست و افزود: این حجم لوله‌گذاری به‌صورت مستمر و روزانه در حال رصد و پایش است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم ادامه داد: گازرسانی به واحدهای صنعتی یکی از سیاست‌های اصلی شرکت گاز استان قم محسوب می‌شود و تاکنون گازرسانی به ۱۳۰ واحد صنعتی و کشاورزی انجام‌ شده است.

خوش‌لهجه با اشاره به وجود ۴۵۰۸ مشترک صنعتی و کشاورزی در استان قم با استفاده از گاز طبیعی تأکید کرد: استفاده از گاز طبیعی توجیه اقتصادی و زیست‌محیطی فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی را ارتقا می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به ۶۰ واحد صنعتی مستقر در محور قم _ سلفچگان گفت: این طرح تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 749266

دیگر خبرها

  • تصاویر | طبیعت بهاری کردستان
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است