Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:10:56 GMT

بهره برداری از ۲۴۳ پروژه در شهرستان ری در دهه فجر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۹۵۹۹

بهره برداری از ۲۴۳ پروژه در شهرستان ری در دهه فجر

ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تعهد، وجدان و سلامت کاری از اولویت ها و مطالبات مردمی است و شایسته است مدیران در این جهت برنامه ریزی و تلاش کنند.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری گفت: در هفت سال گذشته ۱۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان ری تخصیص یافته و تغییر سیمای شهرها و روستاها نشان می دهد که دولت عوارض دریافتی از مردم را در جهت توسعه شهری و روستایی اختصاص داده است و مدیران محلی باید از این بودجه و اعتبار صیانت و بر اساس اولویت ها هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این خصوص شوراهای اسلامی به عنوان پاسدار و ناظر سیاستگذاری و هزینه کرد اعتبارات روستا و شهرها  مسئولیت دارند با توجه به رصد جدی  تلاش مضاعف کنند قوانین دقیق رعایت شود.

وی ادامه داد: در سال جهش تولید با تلاش همه دستگاه های اجرایی ظرفیت خوبی برای رونق تولید ایجاد شد به نحوی که ۱۲۵ درصد اشتغال در شهرستان ری محقق شده است که باید تلاش کنیم این روند تداوم داشته باشد.  

معاون استاندار تهران گفت: رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید در شهرستان ری از اولویت های مهم و اساسی است به نحوی که طی ماه های گذشته در چندین نوبت مسئولین ارشد وزارت های صمت، کشور و همچنین معاون علمی فناوری ریاست جمهوری و متولیان این حوزه در سطح ملی و استانی در شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان حضور یافته اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: تعهد، وجدان و سلامت کاری از اولویت ها و مطالبات مردمی است و شایسته است مدیران در این جهت  برنامه ریزی و تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت هر خانه یک پایگاه سلامت با همکاری سپاه پاسداران، هلال احمر، شبکه بهداشت و سایر دستگاههای اجرایی با محوریت فرمانداری ری در حال اجرا است که آثار خوب و مثبتی را به همراه داشته و اجرای این طرح در کنار همراهی ارزشمند مردم، وضعیت مطلوب کرونایی را برای شهرستان ری ایجاد کرده است.

توکلی افزود: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه فجر، ۲۴۳ پروژه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی با اعتبار ۲۷۶۳ میلیارد تومان  و در حوزه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اشتغالزایی، کشاورزی، دامپروری و بهبود عبور و مرور در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم شهرستان ری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه ما در برگزاری انتخابات پرشور مسئول هستیم و طبق تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری و بی طرفانه باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود و در این راستا نخبگان وجناح های سیاسی ضمن پرهیز از اختلاف ها و تنش های سیاسی، با وحدت و همدلی شور و نشاط انتخاباتی را محقق کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان ری شهرستان ری اولویت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است و پیگیری برای تکمیل همه طرح‌های ادامه دارد و این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است.

«حسن بهرام‌نیا» امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، نشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام این نشست اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره ‌که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است‌ و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد