Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آبفای منطقه6 تهران- شهرری گفت: به منظور ایجاد محیط کار مناسب برای کارکنان و خدمات رسانی شایسته به ارباب رجوع، نوسازی و ساماندهی ساختمان ها و فضاهای آداری شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران- شهرری در یک سال گذشته سرعت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ مدیر عامل آبفای منطقه 6 تهران این مطلب را در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از سالن اجتماعات و نمازخانه جدید شرکت  بیان کرد و افزود:: کار ساخت نمازخانه و سالن اجتماعات شهید اصغر پاشاپور با زیربنایی به مساحت 550 مترمربع از ابتدای سال جاری آغاز  شد و  با تلاش و زحمات همه عوامل و دست اندرکاران و هزینه کرد اعتباری نزدیک به.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیارد و 500 میلیون ریال  ظهر امروز به بهره برداری رسید .

حسن حقیقی ادامه داد: در یک سال گذشته روند بازسازی و نوسازی ساختمان ها و فضای اداری شرکت  با توجه به نیازهای اداری، اجرایی و خدماتی حوزه های مختلف سرعت گرفته است و تا امروز چندین ساختمان و فضای اداری و اجرایی  شرکت بازسازی و نوسازی شده است .

وی با بیان اینکه ساخت و سازها در شرکت ادامه دارد و مصمم هستیم که در کوتاه ترین زمان ممکن ساختمان ها و فضای اداری شرکت را به منظور ایجاد محیط مناسب کاری برای کارکنان و خدمات رسانی شایسته به ارباب رجوع ساماندهی کنیم افزود: ساختمان پست امداد علائین با پیش بینی هزینه ای بالغ بر 120 میلیارد ریال و  با پیشرفت فیزیکی در حدود 30 درصد، ساختمان امور آب و فاضلاب قیام دشت با 30 درصد پیشرفت و آماده سازی مراحل نصب مخازن اضطراری آب در سطح منطقه از جمله پروژه های عمرانی شرکت هستند که هم اکنون مراحل مختلف کار آنها درحال انجام است.

مدیرعامل آبفای منطقه6تهران- شهرری ضمن اشاره به نصب نخستین مخزن اضطراری آب در محله 13آبان شهرری در هفته گذشته، به ساخت و سازهای انجام شده و به بهره برداری رسیده شرکت  در روزها و ماه های گذشته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری بخش های مختلف ساختمان اصلی ستاد، بخش جدید آزمایشگاه کنترل کیفیت و بهداشت آب، ساختمان جدید دفتر روابط عمومی، مرکز مانیتورینگ دفتر حراست و امور محرمانه شرکت و ساختمان اداری ناحیه 4 (شهرری) باسازی و نوسازی شده است.

این مراسم با حضور حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، حجه الاسلام کنگر لو رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جانباز سرافراز عزیزاله پاشاپور پدر سردارشهید مدافع حرم اصغر پاشاپور برگزار شد.

در پایان این مراسم حسن حقیقی مدیر عامل شرکت از 11 تن از کارکنان شرکت که در ساخت و بهره برداری سالن اجتماعات و نماز خانه شهید اصغر پاشاپور تلاش کردند با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان ری مدیرعامل آبفای منطقه6 تهران ساختمان ها بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن