Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهر خیراندیش هم این روزها به دلیل کرونا در بیمارستان بستری و در حال درمان است.

عباس یاری، منتقد سینما و دبیر تحریریه مجله فیلم با تایید این خبر به ایسنا گفت: ریه‌های خانم خیراندیش هم درگیر کرونا شده و ایشان در بیمارستان در حال کورتون‌درمانی است.

به گفته یاری، خیراندیش که گاهی در خارج از کشور زندگی می‌کند، این روزها در ایران به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهر خیراندیش، بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون زاده سال ۱۳۳۳ در شیراز است که فعالیت هنری خود را از سال ۴۹ در همین شهر و در تئاتر آغاز کرده است.

بازی در فیلم‌هایی مانند «بانو»، «دایره زنگی»، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «ایران برگر»، «میگرن»، «مردی بدون سایه»، «خوب بد، جلف ۲»، «نیمه‌شب اتفاق افتاد»، «شیفت شب» و ... و ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی مانند «میوه ممنوعه»، «کلاه پهلوی»، «دیوار به دیوار»، «مختارنامه»، «اشک‌ها و لبخندها»، «مادر»، «زیرخاکی» و ... بخشی از فعالیت‌های هنری این بازیگر است که سابقه تدریس بازیگری و گویندگی در رادیو را هم دارد. بازی در نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» به کارگردانی زنده‌یاد حمید سمندریان که سال ۱۳۸۶ در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفت، از جمله فعالیت‌های او در حوزه تئاتر در سال‌های بعد از انقلاب است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 ویروس کرونا مهرداد میناوند گوهر خیراندیش کرونا بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید