Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید از ارائه تسهیلات حمایتی به طرح های اشتغال زایی شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اصغر نورالله زاده  در جلسه کارگروه اشتغال نهاوند که با حضور فرماندار و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: نهاوند در زمینه گردشگری با داشتن سراب های گیان و گاماسیاب ظرفیت های خوبی دارد که اگر طرحی در زمینه توسعه این مکان ها در شهرستان بود حتما آمادگی ورود در این حوزه داریم و تامین مالی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بحث اقامتگاه های بوم گردی و طرح های گردشگری طرح های شهرستان را جمع بندی کنید تا از طرف صندوق به آنها تسهیلات اختصاص یابد.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور، گفت: در بخش کشاورزی نیز با همکاری استان طرح هایی که در حوزه فرآوری و صنایع تبدیلی کشاورزی است را اعلام کنید تا حمایت شوند.

وی افزود: تعدادی سردخانه های کوچک مقیاس مثلا در حد ۵۰۰ تن برای چند باغ و کشاورز را صندوق کار آفرینی می تواند تامین مالی کند.

نورالله زاده، تصریح کرد: در بخش صنایع دستی طرح هایی که در این جلسه عنوان شد و مشکل داشتند را با تامین بودجه مشکلاتشان را مرتفع می کنیم.

وی گفت: طرح های اشتعال زا در شهرستان را تا پایان بهمن معرفی کنید تا تسهیلات حمایتی بگیرید.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور با بیان اینکه حمایت های مالی در حوزه فرش دستباف ، شهرک مبل و منبت هم قابل اجرا است، گفت: با توجه به موقعیت شهرستان نهاوند در زمینه داروهای گیاهی می توانید طرح داشته باشید و مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی افزود: تعاونی ها و صندوق های خرد روستایی را باید توسعه بدهیم و الان در شهرستان باید هدف گذاری شود تا ظرفیت این صندوق ها از ۸ روستای شهرستان بیش از ۲ برابر شود و این ظرفیت وجود دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرش دستباف مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید شهرک مبل و منبت صندوق کار آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار