Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده قرچک ورامین و پیشوا در مجلس گفت: توسعه بافت روستاهای قرچک به دلیل درهم‌تنیدگی با شهر نگرانی‌هایی به وجود آورده که ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی انتزاع شهرستان‌های همجوار است که هر دو اقدام به ضرر قرچک تمام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، حسین نوش‌آبادی ظهر امروز در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستایی قرچک اظهار داشت: یکی از برکات نظام سهیم کردن مردم در اداره امور مربوط به خودشان است لذا باید تلاش کنیم که مردم به این باور برسند که در اداره امور، تقسیم مسئولیت‌ها و حکومت‌داری کشور نقش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که وسعت سرزمینی شهرستان قرچک با وجود تراکم جمعیتی بالایی که دارد نیازمند توسعه است افزود: توسعه بافت روستاهای قرچک به دلیل درهم‌تنیدگی با شهر نگرانی‌هایی به وجود آورده که ناشی از تصمیمات غیر کارشناسی انتزاع پاکدشت از ورامین و همچنین انتزاع قرچک از ورامین بود.

نماینده قرچک ورامین و پیشوا در ادامه گفت: هر دو اقدام به لحاظ تقسیمات کشوری و وسعت سرزمینی به ضرر قرچک تمام شد گرچه جبران این موضوع سخت است اما باید استانداری و وزارت کشور را با ارائه طرح اصولی و کارشناسی متقاعد کرد.

نوش آبادی تصریح کرد: کار و اقدام شوراها مشروعیت و مقبولیت دارد چراکه جایگاه آن‌ها نهادینه شده و باید برای پیشبرد تمام برنامه‌ها به کمک ادارات و نهادها بیایند.

قرچک رتبه نخست استان تهران در اجرای گلخانه را کسب کردمهمترین چالش‌های تولید در قرچک ورامین بررسی شد250فرصت شغلی در روستاهای قرچک ایجاد شد

وی به عزم جهادی برای برطرف کردن مشکلات اشاره کرد و ابراز داشت: شوراها از جانب مردم وکالت دارند عزم و همت ادارات را تقویت کنند چرا که به فرموده رهبری مشکلات کشور با عزم جهادی و انقلابی مرتفع می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: در سال‌های گذشته روستاهای قرچک از نعمت راه دسترسی مناسب، خانه بهداشت، گاز و سایر امکانات بی‌بهره بودند اما به مدد انقلاب اسلامی، تلاش مسئولان و همراهی مردم روستاها دگرگون شدند گرچه هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که مانع توسعه بیشتر است.

نوش آبادی افزود: برای برون‌رفت از مشکلات باید دنبال اجرای طرح‌های جدید بود نه اینکه فقط خود را با مسائل جاری سرگرم کنیم.

نماینده قرچک ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه ریلی و اتصال منطقه به متروی تهران جزو مطالبات اصلی ما بوده که با جدیت پیگیر آن هستیم و لازمه آن نیز اجرای کامل تقاطع‌های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستاهای قرچک قرچک ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند