Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدول نمایش سینمای رسانه در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

 به گزارش برنا، این جدول برای نمایش آثار جشنواره در برج میلاد پس از قرعه‌کشی تکمیل و نهایی شد. برنامه نمایش در پردیس ملت نیز بر همین اساس خواهد بود که ساعت و سانس‌های آن اعلام خواهد شد.

در این جدول، دوشنبه بیستم و سه‌شنبه بیست و یکم بهمن، دو سانس برای نمایش فیلم‌های منتخب در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برج میلاد پرویز پرستویی پردیس ملت بی همه چیز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، جشنواره فیلم ترایبکا مجموعه‌ای از برنامه‌های تجدید خاطره، بازنگری‌ها و گفت‌وگوهای خود را برای بیست و سومین دوره‌اش در نظر گرفته است.

این جشنواره که ماه ژوئن برگزار می‌شود، مجموعه داستان‌سرایی با جاد آپاتو، اندی کوهن، کایران کالکین، کری واشینگتن، لاورن کاکس، جان باتیست و مایکل استیپ را در برنامه‌اش دارد.

در بخش مجموعه کارگردان‌ها گاس ون سنت در گفت‌وگو با فیلمساز و بازیگر ویتو اشنابل که بازیگر وی در سریال رایان مورفی «دشمنی: کاپوتی در مقابل قوها» برای شبکه اف ایکس بود، به بررسی این سریال می‌پردازد که فصل دوم «دشمنی» بود.

جشنواره بیست و پنجمین سالگرد سریال «سوپرانوها» را با اولین نمایش جهانی مستند الکس گیبنی با عنوان «مردعاقل: دیوید چیس و سوپرانوها» در بیکن تئاتر گرامی می‌دارد. این نمایش با تجدید دیدار با خالق آن دیوید چیس، فیلمبردار ترنس وینتر و بازیگران شامل ادی فالکو، مایکل ایمپریولی، آیدا تورتورو، آنابلا سیورا، رابرت ایلر، جیمی-لین سیگلر، دری‌آ دی‌متئو، استیو شریپا، میشل چیس، کاترین ناردوچی، و دومینیک چیانیز، یاد این سریال محبوب را گرامی می‌دارد.

مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو نیز در برنامه پنجاهمین سالگرد ساخته‌شدن «خیابان‌های پایین شهر» حضور دارند.

گفت‌وگویی با استیون اسپیلبرگ پس از نمایش اولین فیلم او «شوگرلند اکسپرس» که سال ۱۹۷۴ ساخته شد، در پنجاهمین سالگرد آن انجام خواهد شد و کوین بیکن نیز در برنامه گرامیداشت ۴۰ سالگی «آزاد» ساخته هربرت راس حضور خواهد داشت.

نمایش فیلم صامت «ناشناخته» تاد براونینگ در سال ۱۹۲۷ با بازی لون چنی و جوآن کرافورد و نمایش نسخه ترمیم شده فیلم «شمال از شمال غربی» آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۵۹ در شصت و پنجمین سال ساخته شدنش از دیگر برنامه‌های ترایبکا در بخش مرور خاطرات گذشته است.

امسال بیست و سومین دوره جشنواره ترایبکا که توسط رابرت دنیرو و جین رزنتال در سال ۲۰۰۲ برای بزرگداشت نیویورک تاسیس شد شکل می‌گیرد. این جشنواره از ۵ تا ۱۶ ژوئن (۱۶ تا ۲۷ خرداد) در نیویورک برگزار می‌شود.

کد خبر 6095022

دیگر خبرها

  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند